Råttor iFokus

Råttor

Läst 237 ggr
Likelylilly
0

snälla hjälp....

jag har haft en aggressiv råtta i et halv år nu. hon var adopterad och inte en sekund har gått utan att jag försöker mitt bästa att hjälpa henne. det finns så mycket mer som jag inte kan prata om just nu. jag har insett at jag inte har rätta resurserna för att ge henne de livet hon förtjänar. det är med brustet hjärta jag ber er om hjälp att hitta något som kan hjälpa henne. hon behöver professionell hjälp. är det någon som känner till något som råtthjälpen, fast när man kan hämta upp råttan efter rehab. jag älskar henne så jag kan inte stå ut med tanken att förlora henne…

Likelylilly
0

#0: om ni känner till någon privat person som är villig att ta in en råtta som den här… jag gör vad som helst..

m0chicakez
0

hur gammal är hon? har du provat chipkastrering?

Twitter/Artstagram : m0chicakez
Instagram: nemis.problemis

Deviantart: http://www.deviantart.com/theshadowsinger

Likelylilly
0

#2: vi har ingen aning om hur gammal mrn drt är uppskattat att hun är 2. och vi har inte råd med att chippa henne. det är därför jag tycker att hon förtjänar ett hem när folk har råd att ta hand om henne.

hauntedrats
1

Jag är förvirrad om du försöker omplacera eller inte för det står du vill hämta upp efter rehab? Men din råtta är gammal. Inte många råttor blir mer än 2 - 2,5 år.

Jag skulle misstänka om det kom så hastigt att risken är att hon har en tumör. Jag minns inte hur det stavas. Pititury tumor? Den sitter i huvudet kort sagt.

/ hauntedrats @insta

Likelylilly
0

#4: jag ursäktar att jag var förvirrande. tack för hjälp