Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 245 ggr
RatLover
0

Nån råttägare i närheten?

Hejsan, jag undrar om det finns nån som äger råttor som jag skulle kunna hälsa på? Jag är väldigt intresserad av råttor men min mamma är inte riktigt övertygad om hon gillar råttor "/ så om det finns nån uppe i norrbotten som kan tänka sej mej på besök skriv gärna!
Mvh Jenny :)

Allamej
0

Inte Norrbotten men Västerbotten är vi några som har en massa rats :)

Det finns i Norrbotten också men jag vet inte vilka eller vad dom heter så

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

RatLover
0

Okej, då får jag ta mej en titt och kolla om det finns nån :)

sareri
0

jag bor i västerbotten om du nån gång har vägarna förbi :)

jag bor i umeå

RatLover
0

Okej =) Jag kan säkert komma och kolla nån dag :D Men då hör jag av mej i förväg så du är hemma och så :P

Bim
0

Vad kul att höra att du nog får hälsa på nån! :D Du kan ju ta med dig din pappa oc kolla om han är allergisk.. :)

Stj3rnfallet
0

Jag bor i Kiruna :P Och har 3 dumbotjejer och 1 Gp råtta =) Du är välkommen att hälsa på mig om du vill :D Men jag kanske bor rätt långt bort ;)

Allamej
0

Och här har du en som bor i Lycksele om det är intressant. Jag har en del råttor och snart kull.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Bim
0

#7 Och 2 råttor kanske blir mina! :D ;)
kanske… ^^

RatLover
0

Vad kul att höra att det finns så många som jag får hälsa på :D Jag ska prata med mamma och se =)