Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 759 ggr
Bim
0

En liten tripp till Kickan. :D

Ååå.. Jag älskar dina råttor! :D Dom var heelt underbara.. :)  Jag visste att råttor var helt underbara djur men jag visste inte att dom var SÅ underbara! Deras svans som jag trodde skulle vara.. inte äcklig men .. nånting. Var jätte härlig! Och dom var mkt större än vad jag hade väntat mig.
:D Jag kan säga att alla i min klass vet hur underbara dina råttor är kickan,:P dom kommer nog bli kändisar på hagaskolan.. :P tillochmed mamma tyckte om dom jätte mkt! :O Då måste dom ha något magiskt i sig.. Tkr synd om pappa som inte följde med.. :( Jag saknar dom.. :) fast jag kanske var hemma hos dig i kanske jaa vad var det? :D Tiden går fort när man har kul! :) Och du verkade också jättetrevlig. :)  Kram på er alla! Hälsa Salve, Russin och Juni! :)

Bim
0

Jag veet.. Jag låter helt galen! :d Men jag var tvungen att berätta för nån! :P Mina kompisar är väldigt trött på mitt råttprat! ;)

KickanW
0

Haha, vad roligt att ni tyckte om dem så mycket… Jag håller ju såklart med. Säg till om du får abstinens så får du väl kika förbi igen. Ni bor ju inte så långt ifrån :)

Bim
0

Haha! Jaa, Jag har det nu.. ^^ Vad snäll du är :D Tack, jag och sandra vill jätte gärna hälsa på dig igen! :) Den här gången kanske pappa får följer med? :)

Ninja
0

Skojigt att du fått träffa råttor! Var mamma din med? Märkte hon av någon allergi?

Bim
0

Jaa, min mamma var med, och hon kände av råttorna..:(Men hon dog iallafall inte! :) Men det är ju hanar, vi ska låna honor av dorkey efter jul! :D Liz och Susse! :) Men syrran kände inte av ntr och det var ju bra! (hon är allergisk mot katter)

Grodan
0

Coolt, Bim, du är verkligen råttbiten… Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Bullerbytjejen
0

haha det lät som du hade hela din skolklass med dig? tihii..

va skojj att du fick chansen att träffa kickans killar, dom är verkligen supergoa, har sjävla varit råttvakt åt dom och träffat dom  efter det också, underbara killar..

och va skojj att du får låna hem honor på prov också, superbra juh :) lili och sussie Räcka ut tungan

Bim
0

#6 Haha! ;D

#7 Jaa jag vet.. men det ´var bara jag, sandra och mamma, Visst är dom fina! :D Gullopojkarna..^^

KickanW
0

Haha, jag ska berätta för dem att de är omtyckta :) Hoppas din pappa får möjlighet att träffa dem också nu bara!

Bim
0

Haha! Jaa, jag skulle också vilja det! :D Kunde du nån dag i veckan? (a) :)

Yaeko
0

-bim- är helt galen kan jag säga… det enda hon pratar om här hemma är råttor. hon har börjat bygga hus av lådor, och tunnlar på syslöjden och så fort hon får tid över ska hon till arken, djurmagasinet eller djurkompaniet och vad dom nu heter. visst längtar jag också väldigt mycket men min syster är… beroende x)
och vi har inte ens råttor än, men ändå är hon beroende HÄHÄ

Bim
0

SANDRA!!!!! VAR TYST! vänta bara tills du kommer hem… >.< Då duu…..,….

Yaeko
0

#12 men moa då ;) vi vet båda att det är sant

Yaeko
0

#12 men moa då ;) vi vet båda att det är sant

Bim
0

NÖRD!

Men jaaa.. Vi får "prata" Mr hemma.. Det här får inte handla om oss.. Nörd!

Det var jättekul hemma hos Kickan! Så tillbax på tråden! :D

LeTigre
0

#14-15 hur gamla är ni och hur kom ni på att ni ville ha råttor? Glad

KickanW
0

Haha, jag var också sådär innan jag skaffade råttor! ^^

CamillaS
0

#17 hi hi känner också igen mig :P

Bim
0

#16 Haha! Vi är 13 och 17.. Märks kanske inte.. :P Jag vet inte.. Men typ jag kollade på nån hemsida här och märkte att råttor verkadee väldigt bra.. :D 

#17-18 Joo, Vad kul att några kände igen sig! :D Jag började tro att jag var galen.. :P Men nu måste jga gå till skolan.. :( Kram Kram.

Ninja
0

Visst är det härligt att bli råttfrälst.. Kyss

Bim
0

Joo, det är det.. :) Mina kompisar fattar inte vad det är för fel på kig.. Dom ba: RÅTTOR?!?!

Fast det är faktiskt några som längtar tills att jag ska skaffa.. :D

LeTigre
0

#19 perfekt ålder för första råttorna tycker jag, jag var själv 14 när jag förlorade råttoskulden :P

Yaeko
0

#22 Haha, råttoskuld… det låter fint det ^^

dorkey
0

Jag var 13 när jag fick min första råtta i present.. Usch så dåligt samvete jag har när jag tänker tillbaka på det ensamma livet hon hade.

Bim
0

#24 stackars råtta.. :( Det är tur att utveckingen har kommit längre så att man vet att råttor inte få bo ensamma.. :P