Råttor iFokus

Råttor

Läst 271 ggr
Dagnykatt
3

Seriöst inlägg?

Hann just se en tråd om en råtta med knöl på foten, om detta stämmer, så undrar jag; Hur gammal är den? Kan du ringa en kommunal veterinär och fråga eller skicka en bild? Tycker nog din mamma borde hjälpa med kostnaden, det är ju ändå på en vuxens ansvar att djur inte far illa eller lider. Kan du kolla med din mamma om du kan få lite mera pengar om du till exempel hjälper till med något hemma? Eller be henne om att få mera veckopeng i förskott?
Det skulle ju gå att kolla med veterinären om du kan betala i rater. Det betyder att du betalar lite varenda månad.
Hur som helst så är det viktigt och er skyldighet att kontakta en veterinär nu.

Om det var ett skämt, så tycker jag det är både konstigt och korkat. Har inte folk bättre för sig på dagarna än att hitta på att de har en sjuk råtta på ett forum?

Cireea
6

Nej, det var inget seriöst. Det är några som trollar här inne bara.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Denna kommentar har tagits bort.
Dagnykatt
2

Kanske någon som borde blockeras från forumet? Finns vad jag kan se 2 starka kandidater.

Cireea
5

#4 Ja det lär admin sköta när dom kommer online. Tills dess är det bara anmäla trollinläggen 😊

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Dagnykatt
6

Oj suck. Tänkt då personerna skulle uppvisa samma engagemang gällande något viktigare.

Dagnykatt
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ny medlem som kanske inte ska vara här?

Dagnykatt
1

Om du har riktiga råttproblem ringer du en veterinär, annars ringer du BUP.
Ingen här orkar med oseriöst tjafs. Och ingen kommer hjälpa dig då du håller på såhär. Du vet vem jag menar.

zickan
1

Tack för att ni medlemmar varit uppmärksamma och anmält detta. Sitter och går igenom nu / Admin

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.