Gissa låten!

Titta på mig, jag e snyggast i stan
Vem sjöng det? (utom jag nu då…
)
med jepardy-stil; Vem är Eva Dahlgren? :D

Hmm.. Linda bengtzing? ;) (har ingen aning..^^)
#1 rätt, googlade du på det?
nästa låt
himlen e blå, nu rullar natten, natten rullar på

Ehhm.. Bert Karlsson? (a) För visst sjunger Bert? Eller nejnejnej! ARVINGARNA! :D (Låter som en sån låt..)
fel

Tomas Ledin? Någon sån där svensk 80-90-tals sångare lär det ju va!
snart googlar någon 
#8 får man räkna med, men det har de liksom inget för
Hahahah skulle bert karlsson kunna sjunga :D haha det var nog det roligaste jag läst idag
(inget hånat menat men det var bara kul) :D

NU får du avslöja vilken låt det är? Är det en egenkomponerad trudelutt lr? :P

har då aldrig hört den trudelutten x)
men att bert karlsson sjunger HAHAHA X'D

har då aldrig hört den trudelutten x)
men att bert karlsson sjunger HAHAHA X'D

jorå bert karlsson har spelat in en låt…..men de va mest på skoj fö han låter förjävlig…

Jahaa.. 
Jag trodde att han sjöng seriöst.. :) Men vad blev han känd för egentligen? Kanke modell.. ;P ( NU var jag ironisk!)
#3: Nepp, bor man fortfarande hemma samt har en mamma som gillar Eva Dahlgren så ^^ Okej, jag erkänner; det finns vissa låtar med Eva som är bra *generad*
#4; Låter som nån klassisk Tomas Ledin-låt i stil med Sommaren är kort/en dag på stranden men nej, kan inte komma på nån låt med Ledin som det kan vara… Så honom är det inte.
Är det rätt text då? Om så, vilket årtionde är den ifrån? Och är den så otroligt obskyr att ingen kommer att kunna gissa den?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

bert e väl mest känd för å va den som hittar nobodys som han gör till kändisar….typ carola….osv….