Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 200 ggr
Vargkvinnan
0

Råttor sökes!

Hejsan.

Är på jakt efter 2 rått honor så snart som möjligt är det någon som har någon kull på g eller rent ut av redan födda yngre honor till salu?

MVH Toni

Allamej
0

Brukar hjälpa om man vet var du bor

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Vargkvinnan
0

Haha oj jag var väldigt trött när jag skrev det inlägget :) Bor i sthlm. Kan åka en bit om det krävs.

Mymlan
0

#2 Bästa sättet att finna råttbebisar till salu är att maila eller ringa till uppfödare och fråga om de har något till salu. Jag annonserade efter bebis pojk utan få nå napp på det viset, så jag mailade en underbar uppfödare jag vet har fina och bra rådisar.

Kolla på start sidan där finns det uppfödare uppskrivna så kolla där kontakta de som finns i det län du bor i. Ger bättre resultat.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Amfibie
0

Babbet har ju bebbs! Hon bor väl inte speciellt långt från Sthlm?

Babbett
0

Ja, Babbett har ju bebbs…och bor inte så långt från Sthlm.

Fast Babbett har redan annonserat sina bebbs på 3-4 olika ställen under några veckor och för dom som letar bebbs måste det ha varit svårt att missa!?

Så nej, inga bebbs kvar att tinga hos Babbett längre….

Amfibie
0

#5 Okej, okej.. Jag bara tipsade ifall h*n var ny och kanske missat…

Babbett
0

#6 Det är lugnt för min del…fast om man skriver att man vill ha råttor typ nu eller på en gång så kollar man väl annonser??

[Inana]
0

Det beror väl kanske på, jag skrev en tråd här innan jag kollade annonser eftersom jag hoppades på seriösare människor än på blocket. Sen insåg jag att det fanns seriösa människor på annonseringsplatser också. Men, jag skrev i alla fall här först :)

Vargkvinnan
0

Tack för svaren :) Som tur va hade en bekant till mig fått en oväntad kull så det blir två tjejer därifrån :)

Bim
0

Vad kul! Har du några andra råttor?