Söker bur/byta bur
Hejsan, söker efter en råttbur i Skåne, kan eventuellt åka en bit uppåt om någon har en bur jag tycker verkar intressant. Stressköpte en bur förra hösten, en ferplast furet tower utan att kolla ordentligt på måtten. Så jag står nu med en bur som jag inte kan flytta då den är för bred för att gå igenom dörrkarmarna. Älskar buren i sig men är väldigt opraktiskt att inte kunna flytta den. Så är där någon i Skåne som säljer en bur eller kan tänka sig att byta sin bur emot min ferplast furet tower så hör gärna av er!
Menar du att du vill kunna flytta hela buren mellan olika rum vid städning eller varför vill du flytta buren? Den går att ta isär…
#1 Jo jag är väl medveten om att den går att ta isär. Men att ta isär en hel bur för att flytta den till ett annat rum om jag tex skulle vädra i ett av rummet är ju inte särskilt praktiskt.
Räcker inte med att lyfta isär den så den är för bred så behöver jag lossa allt på den för att ska komma igenom.
#2 Okej då förstår jag behovet bättre. Lite opraktiskt ja… Först skulle jag mäta dörrar jag vill att buren ska ta sig igenom, sen skulle jag kolla om kattlyckans 94 gnagarbur, savic royal suite 95 eller savic suite royal xl funkar med måtten och sen ev. eftersöka beganad variant eller köpa ny om någon av dessa burar funkar. Alla 3 har hjul.
#3 Ja jag söker ju efter någon av de burarna, därav jag lagt ut ett inlägg här. Håller även koll på blocket, marketplace mm.