Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 394 ggr
annelie-h
0

Våra älsklingar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Både jag och min pojkvän har blivit allergiska och därför vill vi ge våra två tjejer ett nytt, bra hem.

Pancra är en black hooded (245gram) och maximus är en roan (227gram) de är födda 1/9-07. bakrunden är tyvärr okänd då de kommer från "uppfödare" via zoo där de hann spendera en timma innan de kom hem till oss. Maximus har haft en förkyldning i början-mitten på oktober (Pancra hade en mildare förkyldning) men båda har mått bra sedan dess. Maximus är delvis försäkrad. båda är rumsrena och går på sin toalett

Pancra är den mer äventyrliga och busiga i paret, medan Maximus är mer eftertänksam och planerande

De bor i centrala Göteborg.

Priset på råttorna är en symbolisk summa på 500kr, och då ingår bur (inte så stor som vi skulle vilja och har jagat en större) och alla tillbehör (ink. två selar)

Vi vill gärna att köparen hälsar på och träffar råttorna och att denne har kunskap om råttor och kan ge dem ett bra hem med mycket kärlek.

Har du frågor? skriv i tråden eller maila annelie_h@passagen.se

annelie-h
0

fler bilder

annelie-h
0

Bör tillägga att vi har ingen brådska utan det viktiga är att de kommer till ett bra hem

fjuttburen(med uppklippt tak för lättare städning):

annelie-h
0

Maximus

annelie-h
0

Pancra, med blänk i ögat som ser ut som flis.. men är inte det såklart

CamillaS
0

Jätte söta, men minska gärna ner dina bilder lite ;)

annelie-h
0

jag veeet… blev jättestora. vet inte hur man gör:(

Ninja
0

Jag minskade åt dig. :)

zmulan
0

Åh vad tråkigt att ni har blivit allergiska!!! =(

Hoppas ni hittar ett fint hem till dom!

//Zmulan

Medarbetare på http://smyckestillverkning.ifokus.se/

annelie-h
0

tack Ninja!!! mycket bättre:)

zmulan: ja vi busar med dem ute nu.. de studsar runt som kängrur.. hi hi.. känns overkligt men min sambo är super täppt och dåsig:( jag har ju bara kontaktallergi än sålänge

Grodan
0

Jättebra annons!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

annelie-h
0

tack.. vi försökte så gott vi kunde:)

Grodan
0

undrar om försäkringen, hur kan en råtta vara delvis försäkrad? Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LeTigre
0

Försäkrad med vissa undantag kanske? Typ allt utom luftvägsrelaterade problem eller liknande?

annelie-h
0

precis som LeTigre säger:) det gäller inte luftvägsrelaterade eftersom hon var förkyld precis innan jag skaffade den.. går dock att ändra tidigast sista januari med friskhetsintyg..

annelie-h
0

skulle ju kunna vara främre häften.. ha ha.. fast eftersom det är en tjej kanske det skulle löna sig bättre att försäkra den bakre delen:p

Bullerbytjejen
0

HAHAHAHAHAHAHAHAHA