Skrållan
Skrållan fick igår somna för sista gången hos sin veterinär, cancern tog henne och hon fick en fett tumör på ca 50 gramm som inte gick att operera. hon tar nu sin sista vila i min trädgård. jag vet inte vad jag ska göra utan henne. hon betyde så mycket.
R.I.P Skrållan ca 1 år och 8 månader gammal.
På bilden syns lite av tumören som gjorde att hon fick så svårt att röra sig så hon tillslut inte hade någon glädje av livet då tog jag beslutet att ta bort henne.Kvar är hennes tre kompisar.
Beklagar djupt :(
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Tack=) allting känns bara skit just nu, haft henne hela hennes liv…så van vid att ha henne nära och nu är hon bara borta…Kommer aldrig se henne igen

Fick också avliva mina 2 flickor nyligen pga tumörer. Det är jättesvårt att bara säga hejdå och aldrig träffas igen, beklagar verkligen sorgen.

vet inte vad jag kan säga mer än TACK för stödet känns bättre när man pratat om det.
Åh, pluttan då.. beklagar sorgen, men nu slipper hon i alla fall sin otäcka knöl.
Beklagar sorgen så mycket.
står väl inte på förens jag får göra samma med min ena tjej.. hon har en stor knöl på sidan av benet.. dock så är hon pigg än och äter massa mat och så länge som hon gör det så tänker jag inte ta hennes liv ifrån henne. men som sagt. det står nog inte på förns hon också är helt slut på allt :(
beklagar verkligen..

Ja skrållan var också pigg och åt bra men hon hade stora svårigheter att ta sig runt i sin bur som är ganska hög, vissa nätter sov hon inte i sin älskade hängmatta utan på golvet för att hon helt enkelt inte kunde ta sig upp till toppen utan trillade i marken gång på gång. Jag ville absolut inte ta bort henne och t.o.m. efter hon var död hade jag väldigt svårt att släppa ifrån mig kroppen, som om jag trodde hon skulle bli frisk och levende, att inget ont kunde hända henne så länge jag höll i henne.Efter några timmar begravdes hon i min trädgård. idag var jag hemma ifrån skolan och gjorde hennes grav jättefin så många tårara har jag aldrig fällt på en dag innan. R.I.P Skrållan glömmer dig aldrig.