Savic Suite Royal 95 double köpes
Har försökt köpa på zooplus men blivit tekniskt fel varenda gång. Har kontakt med deras kundtjänst men trots flertalet försök blir det alltid fel och ingen bur kommer och de behöver återbetala mina pengar.
Någon som säljer? Alternativt har tips på hur man lyckas beställa från zooplus? :)
Kan hämta i Stockholm och cirka 1,5 timmes bilfärd omkring. Eller betala fraktkostnad.
Kan betala bra begagnat pris.

Vi har en ståendes då vi nte längre planerar råttor. Säljes för 2000:,
Vi bor i tungelsta, haningen kommun. Ring mig gärna på 0730627017, Leona
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
- Redigerat 2021-04-06 14:24 av Magrat
Du kan få den för 1700:- om du kan hämta upp den i hellgen (söndag.)
Vi har vi lite extra sputnikar om det är av intresse, slänge vir in dem i priset.
Det finns två omgångar hyllplan, något gnagda. Om du är intresserad har vi ytterligare en stpendes på altan. Den nedersta dörren saknar tyvärr knop men den går att öppna och stänga med lite list och envishet. Du kan f båda för 3000:-
Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell
#3: tack Leona. Köper gärna en för 1700 och hämtar söndag. Skickar sms/ringer imorgon.
Angående bitiba har jag provat även där, olika företag men samma kundtjänst som zooplus och samma lager de säljer från. Har inte heller fungerat,

#4 Ok. Du hittade ju en bättre deal nu ändå:)
#4, skivan som ligger på bottenvåningen är rätt gnagd på åt en kant, buren är därmed förstärkt med smalare galler i botten. Buren är -inte-nedmonterad.
Jag kan skicka fler bilder efter att vi talats vid. =)