Råttor iFokus

Råttor

Läst 269 ggr
Soder
0

Tamråtta hona sökes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, vi hade ett syskonpar och var tyvärr tvungna att avliva den ena p.ga hjärn/neurologisk sjukdom. Är det någon som vet om en tamråtta som kan bli hennes nya kompis så hon slipper vara ensam?

Vi bor i Tyresö/Stockholm men kan åka en bit för att hämta om det behövs.
Rymlig bur, råttsäkrat eget stort rum, mkt aktivitet och kärlek finns här. Mer info finns såklart om det finns någon till ensam råtta där ute som behöver ett hem.

Soder
0

Glömde skriva att hon är 8 månader gammal.

zickan
0

Om 4 veckor har jag en jourkull som söker hem ifall det skulle va intressant med 2 yngre. Har även en beige roan rex dumbo hona som börjar närma sig 1 år. Tog emot henne lite akut när hemmet behövde sällskap till henne och inte tänkte på vilket kön. Så de tog hem två yngre pojkar. Bott här nu några veckor och väldigt snäll tjej. Smått osäker och kan pipa lite vid lyft.
Finns i Västerås

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Soder
2

#2: hej, tack för svar. Honan som närmar sig ett år låter ju jätteintressant. Och Västerås är inte så långt bort för oss. Jag kontaktar dig via din hemsida med mitt nr så kanske vi kan höras tex per telefon?

annika.rydebjork@crossmail.se
0

#0: Hej!
Vi har 2 mysiga honråttor, Ellie och Maja, som söker nytt hem. Dom är precis 1 år gamla. Dom är snälla, nyfikna och vana att vara ute på golvet. Vi bor på Ekerö.
Ring gärna om du är intresserad 0768 98 99 07.
Mvh Annika Rydebjörk

Soder
0

#4: tack snälla för svar. Vi fick precis hem en kompis här. Så ska ta bort denna annonsen också. Hoppas ni hittar ett hem åt dom :)