Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 477 ggr
CrazyC
0

Söker råttor i skåne/blekinge

Nu har det snart gått 10 år sedan jag sist hade råttor och nu är det hög tid att skaffa. Har försökt leta på denna sidan efter aktuella uppfödarlistor men verkar vara några år gamla då flera jag klickat på inte längre är aktiva. Söker 2-3st, kön och färg spelar mindre roll.

Bor i Skåne men precis vid gränsen till Blekinge så letar i närheten Kristianstad ev bort mot Ronneby för att inte behöva åka för långt med dom små.

(Nytt inlägg som faktiskt går att svara på)

♡♡♡♡

• Redigerat 2021-01-07 10:57 av CrazyC
swirling
0

Jag har några som inte längre är bebisar som behöver hem. De är under fem månader. De är födda hos mig. Två hanar som är bröder, och fyra honor. Dock bor jag i Malmö.

CrazyC
0

#1: tyvärr för långt bort.

♡♡♡♡

cacsaw
0

Kolla med Råtthjälpen! Du bör också vara beredd på att få stå i kö ett tag då seriösa uppfödare ofta har lång intresselista (ett tecken på oseriös avel är om "uppfödaren" har många ungar nästan jämt) En till sak du borde vara beredd på är att resa/transport kan bli en bit, om det är råttorna du oroar dig över gällande transport så är det lugnt, råttor klarar bil/tåg/bussfärder bra!

CrazyC
0

#3: har kollat där och finns inga just nu. Och en bit bort när dom väl har tyvärr. Vill helst inte köra för långt har barn som snabbt tappar tålamod i bilen.

Har kontaktat uppfödare i Kristianstad så hoppas jag inte behöver vänta allt för länge.

♡♡♡♡

cacsaw
0

Om du får vänta så se det positivt! Det är alltid bra att ha extra tid att läsa på nytt! Mycket har ändrats på 10 år! Kan rekommendera Ratopedia och Isamu Rats/Isamu rat care på yt! Toppen sidor med mycket bra info! Lycka till!

Agnessjöström
0

#0: har du hittat råttor?

Agnessjöström
0

#0: har två hanar i Karlskrona i Blekinge annars

CrazyC
0

#7: Ja jag har hittat blir 6mån snart :)

♡♡♡♡

Emeliej90
0

#1: har du råttor kvar som säker hem, Malmö? Mvh Emelie

hauntedrats
0

#9: Prova annars råtthjälpen, dom kommer få in en del bebisar för någon uppfödare i Skåne skickat iväg flera dräktiga bebishonor…

/ hauntedrats @insta