Stor råttbur igen
Nu försöker jag igen. Buren tår i vägen hos mina föräldrar, sista budet är 800 kr, annars tar jag med den hit å ställer ner den i källaren istället. Många som hört av sig å tänkt hämta den å sen ändrat sig precis innan. Så vill du ha den får du komma å hämta den så snart som möjligt. Buren finns centralt i Knivsta, mellan Uppsala och Arlanda.
Måtten är ca: 100*80*55
Galler överdel med vit botten, funkar bra till fåglar, råttor, chinchilla etc. Har fixat två stora luckor, en på framsidan och en i taket. Så den är lätt att bygga högre. Lätt att inreda och att komma åt i hela buren. man kan städa utan att lyfta av gallret. Den här är den bästa råttburen jag haft, bättre än tex fop då den har bättre möjligheter att inreda.
På bilden är den till höder under den lilla vita, inredd. Nu är den tom, du kan få med en grå ferplast hylla, som brukar finnas i jenny burar.

Vad är det för luckor du pratar om? :S
En sån där bur hade mina råttor innan jag köpte voljär och för er som är intresserade av att köpa hennes bur så kan jag bara säga bra saker om den. Den är (tycker jag) helt klart värd att lägga pengar på.

Jag är mycket intresserad. Har PM:at dig!
*putt*
Ingen intresserad? Tänker inte sänka mer än 800, det är redan skitbilligt för den buren :) Kostade 1600 som ny.

Finns den kvar?