2 söta råttjejer säljes
Trodde vi skulle ha tid med våra små sötnosar men känner att de får allt för lite uppmärksamhet hos oss. Därför har jag tagit beslutet (med tungt hjärta) att sälja dem till någon som har mer tid för dem.
De är födda i slutet på april, utan stamtavla, (vet ej exakt datum) och vi fick dem hem till oss i börja på juni.
300:- inkl bur med alla tillbehör!

Vart bor du??
Sorry, bor i Salem/Rönninge söder om sthlm!
Hej! Jag tar gärna över dina små råtttjejer. Kärlek vid första ögonkastet var det här =)
Kan komma och titta på dem i helgen.
Hälsningar Melina med mamma Johanna
Vad kul Melina!
Ring mig gärna på tfn 070-17236187
/ Annika
Sorry blev lite fel nr
rätt är: 070-1723618
(bilderna är ifrån när de kom till oss så de är lite större nu)
/ Annika
Jag ringer sedan när jag kommer hem, är på biblioteket nu eftersom att vi inte har någon dator hemma :/
*Längtar*
/Melina
hur har det gått med töserna?
#9 De kommer hem till mig i eftermiddag =) Ska bli jättekul!
aha va kul
du får berätta hur det går med dom sen:)
Oj, de var inget svårt å hitta ett hem till dom inte, vad kul! :) Hoppas allt går bra!
jäklar… där hann man inte med… grrr

Åh vad kul att det gått så fort.. :D
Hehe, ja det gick fort =) Blev fast direkt.
Råttorna finns här hemma nu, och de verkar trivas bra. Burdörren står öppen hela tiden när jag är hemma, så de kan gå in och ut som de vill. Jag har "råttsäkrat" hela mitt rum, så det är fritt fram för dem. Har ställt fram lite kartonger och annat som de kan undersöka, så mitt rum börjar likna en enda stor råttbur nu =D
De är himla mysiga, klättrar upp på en och gömmer sig i håret =) Är så glad för dem.
Busan är inte vit som det ser ut på bilden, utan hon har någon slags siamesteckning.

Hade inte allt gått så fort, då hade dom bort hoss mej idag ;D haha..
15# kan du inte visa lite bilder hur dom har det i sitt nya hem? :)

uhm jag bor i salem, hur gammal är du? ^^ xD

jag bor också i salem slkulle de stå ha
Jag ska slänga in lite bilder, måste bara få in dem i datorn. Det är ju lita krångligt, eftersom att jag inte har dator hemma å så, så jag måste hem till ngn som har det för att kunna lägga in bilder.. Men det kommer!
De har blivit så keliga, båda två somnade innanför min tröja igår kväll =) Riktigt busiga är de också, de klättrar på precis ALLT =D Från buren till bokyllan till fönstret till keyboarden till skrivbordet.. Hehe! XD
Har fått råttpussar av båda två nu =)
#16 Mohahaha.. ;-) Jag hade visst tur, verkar vara många som var intresserade =)
Hej :)
jag är jääätte intresserad ..
skulle vara lättare om du hade msn eller hotmail.
jag bor i Stockholm, mer infó.. skriv till: linnkohler@hotmail.com , eller adda min msn :)
#22 Hm.. de har ju fått ett nytt hem redan.. Eller så förstod jag det =)
Då de redan fått hem så kanske man ska ta rensa bort annonsen..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag är JÄTTE intresserad :) skriv gärna till min hotmail eller msn.. linnkohler@hotmail.com

#25 Dem har redan hittat ett hem.
Nej!! Inte ta bort den, vill ju se hur de såg ut som ungar.. Om det är okej?
Tror ärligt talat att vkohler mest är här för att retas, då det står klart och tydligt att de har flyttat för länge sedan..

#27 du kan spara bilderna utan att tråden är kvar. Även fast du inte har egen dator. Högerklicka på dem och spara dem till skrivbordet, sen mailar du dem till din mail så ligger de i din inbox :)

Jag har sett att Vkohler svarat på varenda annons där råttor omplaceras/är till salu. Förstår om hon vill ha råttor, men känns lite lustigt att hiva sig över vad som helst och skriva lika dant överallt. "Jag är JÄTTE intresserad"
Inget taskigt menat, men det känns knappt som om hon läser annonserna då hon svarar ex. på denna, där råttorna är sålda, det går ju inte missa. Men men, känns lite "impulsköps/bara-ska-ha-råtta-sen-bryr-jag-mig-inte-stilen" Kanske inte är så, förlåt om jag har fel/missbedömt.
#28 Just det, tänkte jag inte på. Men brukar annons-trådar tas bort? Såklart helt ok i så fall..

#29 hon har tom svarat två gånger på en (tror det var manfreds) annons med någon dag mellan, hon måste ha glömt att hon svarat redan, så noga läser hon :P

Haha, där ser man :P
Om jag var ute efter råttor skulle jag i alla fall kolla om dem finns kvar först