Frasse är på bild i tidningen!
http://www.folkbladet.nu/2007/12/06/veronica-har-14-rattor-hemma-i-sin-lagenhet/
Och om den inte går att klicka på… help me!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
haha Thank you
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

intressant. trevlig artikel med en aning mycket stavfel ;)
Om redigeraren inte gör sitt jobb så kan inte jag göra något heller :)

nej, men du var ju var ju grym ;) :)
Thank you!
hoppar av glädje att så pass mycket kom med*
Jättebra artikel, massor av grundläggande men ack så viktig info kom med!
Nu har jag pappersupplagan också…. Jag höll på att få krupp när en karl jag känner sa att han blev förvånad när han såg mig på… Förstasidan!!!!!
Och jag är nog en smulla (?) darrig nu.. Stor bild av mig, en Frasse som försöker få mig att släppa taget, Skrutt som tittar intresserat på Frasse och Mimic som tittar rakt in i journalistens ögon… På förstasidan… oh shit…. undrar om man kan få sån publicitet om man har utställning också… eller om man måste dra med sig sin pälsade skara för att få samma reaktion…
Sorry… var bara tvungen att skriva av mig…
åhh vad spännande!!

Du kan verkligen vara stolt över den här artikeln! Hoppas MÅNGA läser den!
Älskar mina stora små vänner..