Söker bur i Stockholms området.
Söker större bur till mina råttor med stora öppningar så man kan göra rent lätt. Gärna inom 2 timmar med bil runt Stockholm. Någon som. Säljer?
Hm… min bur går lite bort där kanske. Fast jag hade en liknande detta en gång och gjorde om den lite så att ena sidan gick att ta bort lätt så att jag kunde rengöra.
Jag bor i Bettna, Södermanland, har denna bur (tror det är Ferplast Brio Medium) och ska åka uppåt om några dagar. Kan ta med buren om intresse finns.
Bott fågel i. Står nermonterad i källaren och har gjort i 2 år (ej fuktskadad el dyl, men säkert dammig). 500 kr typ. Kan försöka mäta och kolla hur den ser ut om intresse finns.
#1 Jag har en liknande idag och skulle hellre ha en med galler ovanpå för att enklare hänga upp saker. :-) Men tack ändå! Off topic, Det är inte möjligtvis grodan som hade råttuppfödning förut?
#2 Jo, det är den grodan 😃 (tyvärr sålde jag mina fina flexipetburar - i veckan -som jag designat att vara lätta att möblera osv)
#3 Jag köpte råttor av dig för 100 år sedan. 😊 Skulle köpa en kompis till dom 2 jag hade men kom hem med tre tjejer till för att jag inte kunde bestämma mig. 😂 Vart så ledsen att se att du lagt ner när jag skulle skaffa råttor nu igen men jag förstår dig. Nu har jag iaf två tjejer (ska få fler från hennes nästa kull) som är typ barnbarns barn eller något sådant till en råtta som kommer från dig! Det är ju lite kul. Hoppas allt är bra med dig. /Toni
TONI??? Som tog massa foton på min bruna dobbis Korven?
#6 Ja precis! :-) Va kul att du kom ihåg mig.
Åh, men jag har ju saknat dig.❤️
#8 Åhh men gulle 💖 Vart bor du nu?
Södermanland, i Bettna - en liten förort till Flen, som jag brukar säga. *fniss*