Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 850 ggr
Velsan
0

Nykomlingarna :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hemma har vi nu två nykomlingar :) Två svartögda blue point siameser :) En rex och en slät. Hur bedårande som helst! Och sambon är helt till sig, han är såå kär. Underbart med en kille som faktiskt gillar djur :D

De kommer från Olydia :)

Velsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Båda igen.

Grodan
0

gadd, så fina… vad har de för stamtavla? (eller du kanske inte har fått den än?)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Velsan
0

Inte fått den än :D De är sååå underbara,riktiga knasterråttor, helt orädda, springer runt och kollar allt, för att sen krypa upp i nacken å somna :P Den släta har redan invigt Martin som sin egen, hon satt på hans huvud och kissade en halv sjö :P

Velsan
0
Grodan
0

usch, blir avis… visste inte ens att hon hade en kull…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

TacoBelle
0

Å vad mysigt, längtar tills den 23dje då jag får ner min från Olydias kull. *myyys*

Nidnal
0

Och jag får inte hem min tös förrän den 8 december Gråter

Myrkur
0

åhå, vilka underbart söta! :D

får man fråga vad det är för kamera du använt? :P

Tramsa
0

Åååh jag får hem min imorgon och nu längtar jag om möjligt ännu mer!! Ljuvliga! Vilka konstnärer är det där?

Velsan
0

Cécanne och Rosseou (hur de nu stavas :P)

Å jag har en canon 350D

TacoBelle
0

Jag ska få hem Miró och så ska Da Vinci bo här några veckor innan han ska vidare.

Nidnal
0

Jag tror det blir Kahlo som flyttar till mig :)

Velsan
0

Kul med så många syskon här :D de är jättesöta kan jag ju säga iaf ;) underbart temperament och stora friska bäbisar :D

KickanW
0

Får man vara sådär söt? :P

izze
0

guh så söta! :)

Sarakechi
0
Velsan
0

Kan meddela att systrana växer och frodas :) Lisa är lite mer frammåt än syrran, men hon är gosigare istället ;) (Hon har fortfarande inte nått namn, hehe)

Nån annan som fått hem sin unge från den kullen än?

Tramsa
0

Jag hämtade min hane för ungefär tre veckor sen. Underbar liten kille :) Växer fort,både i storlek och socialt.

TacoBelle
0

Jo jag har Miró (min) och Da vinci här. Heeelt underbara! Stora, mysiga, nyfikna, lugna och allt man kan önska sig.