Nykomlingarna :)
gadd, så fina… vad har de för stamtavla? (eller du kanske inte har fått den än?)
Inte fått den än :D De är sååå underbara,riktiga knasterråttor, helt orädda, springer runt och kollar allt, för att sen krypa upp i nacken å somna :P Den släta har redan invigt Martin som sin egen, hon satt på hans huvud och kissade en halv sjö :P
usch, blir avis… visste inte ens att hon hade en kull…

Å vad mysigt, längtar tills den 23dje då jag får ner min från Olydias kull. *myyys*

Och jag får inte hem min tös förrän den 8 december 

åhå, vilka underbart söta! :D
får man fråga vad det är för kamera du använt? :P

Åååh jag får hem min imorgon och nu längtar jag om möjligt ännu mer!! Ljuvliga! Vilka konstnärer är det där?
Cécanne och Rosseou (hur de nu stavas :P)
Å jag har en canon 350D

Jag ska få hem Miró och så ska Da Vinci bo här några veckor innan han ska vidare.

Jag tror det blir Kahlo som flyttar till mig :)
Kul med så många syskon här :D de är jättesöta kan jag ju säga iaf ;) underbart temperament och stora friska bäbisar :D
Får man vara sådär söt? :P
guh så söta! :)
Ooh så söötaaa :)
Kan meddela att systrana växer och frodas :) Lisa är lite mer frammåt än syrran, men hon är gosigare istället ;) (Hon har fortfarande inte nått namn, hehe)
Nån annan som fått hem sin unge från den kullen än?

Jag hämtade min hane för ungefär tre veckor sen. Underbar liten kille :) Växer fort,både i storlek och socialt.

Jo jag har Miró (min) och Da vinci här. Heeelt underbara! Stora, mysiga, nyfikna, lugna och allt man kan önska sig.