Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 391 ggr
Lillajag85
0

Råttbur sökes!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag söker råttbur/ar. De jag är mest intresserad av är: Savic royal double Ferplast Jenny Jag är även öppen för förslag😉 Gärna i Östergötlands län/angränsande län. Eller max 2 tim bilresa. Kan vi mötas halva vägen var? Ja det vore ju superduper😎. Har du? Eller vet du någon som vill sälja en råttbur? Skriv gärna till mig och bild på det du säljer är A och O! Tack på förhand mvh Sandra Bild på savicen jag söker i absoluta 1a hand.

Chinesecrestedlover
1

Ts; Tänk på att man inte får använda bilder hur som helst, upphovsrätt. Det är bättre att länka till buren i fråga om du inte själv tagit bilden (vilket jag misstänker att du inte har gjort). 

Bilden visar förövrigt en Savic Suit Royal XL inte en Double (den som heter Savic Royal Suit 95 Double är mindre) så att det inte blir några missförstånd kring vad du söker. Lycka till med bur-letandet! 

Savic Suit Royal XL = L 115 x B 67,5 x H 153 cm

Savic Royal Suit 95 Double = B 95 x D 63 x H 159 cm

Mvh/Chinesecrestedlover

Lillajag85
0

Jag vet mycket väl att det är en xl och jag tar gärna emot både xl eller double😉 Är inte nybörjare när det gäller råttor eller burar. Dock var jag ej medveten om regler kring bilden. Vet inte hur jag får bort den, men gör ett försök😎 Tack för att du sa till om bilder😉