Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 535 ggr
Nicciz
0

Gut Load Cricket drink

Är det någon som har gett det till sina råttor?

Ninja
0

Uh, jag mår illa bara jag tänker på namnet.. Räcka ut tungan men nej, har inte gett det.

Ladyinred
0

Vad e de för nåt?

Grodan
0

undrar också

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

LeTigre
0

det är väl mat till syrsor??

Ninja
0

Googlade lite, är visst en näringsrik drink man ger till syrsor i stället för vatten

Daydreams
0

nått för Grodan att stoppa i mixern:P

Grodan
0

eller hälla i däjdrims öra

Nicciz
0

Man ger det istället för vatten till syrsor tex, för dem är så dumma så dem dränker sig.. det är vätske ersättning i jellyform.

Och bara så ni vet tänkte jag inte byta ut vattnet mot gutload för det är ganska dyrt.. tänkte mer på resor i transport buren eftersom dem vägrar äta annat än torr mat då…

Daydreams
0

lol missförstod trodde man mixade syrsor och gav

TienMu
0

hrmm….syrsa….knaprig men mättande el? Skrattande

Nicciz
0

Syrsor är nyttiga så länge dem fått näringsrik mat.. mina råttor brukar få en då o då Förvånad… jättekul att jaga.. inte mixra Skrattande

TienMu
0

uuu….nä de få mina va utan tro ja….annars få de bli mixern först….Skrattande

LeTigre
0

gurka är väl bra om de inte vill dricka, är ju i stort sett fast vätska

Nicciz
0

Jaa gurka är jääätebra om dem äter det.. mina vägrar när dem reser. Bara pasta går ner

TienMu
0

grejen e väl att syrsan kasnke innehåller lite protein å mineraler å sånt åxå…som vatten inte har….för dricker de ej så har de ofta brist på någe…..zink maybe….

Ninja
0

Jag trodde också det involverade mixade syrsor först, därav #1 :P tänk er vilken smaskig proteindrink.. *ryys*

Nicciz
0

#15 you lost me…

TienMu
0

men hrmm…tro inte ja vill ha syrsor hä över huve taget….kom på att ja vill inte ha syrsor i mixern! blää….nä ja kör på å leka me dom å maten istället…man kan ju skutta runt me en ägg bit i ett snöre å låte de följa efter….tycker mina e kul allae fall….

Daydreams
0

alltså nu handlade det inte om syrsor utan om vätska i geleform som man ger till syrsor haha

TienMu
0

men när blev rått fokus syrs fokus? :) inte konstigt man bli snurri….fö ja har bara råttor i huvet nä ja e här…Oskyldig

Nicciz
0

#20 ja men frågan var ju om man kunde ge det till råttor… hihi

Finns ju inga specifika leksaker till råttor heller så då skulle man lixom få vända sig till katterifokus och fråga om den och den leksaken passar råttor, eller illerifokus och fråga om hyllorna kan passa i en råttbur.. Skrattande

Lollo86
0

Vad kostar syrsor? ska nog testa det till mina tjejer ;P

fast fan va jobbigt om syrsorna skulle hoppa ut ur buren. Har ju inte världens tätaste galler :D

Nicciz
0

Syrsor kostar allt mellan 1.50-6kr beronde på var man köper och storlek… Och så kan man fuska lite.. syrsor blir lite slöa av kyla så man kan ställa dem i en burk i kylen innan man släpper ut dem till råttorna… eller om man vill och klarar ta av ett bakben…

Daydreams
0

stackars syrsa:(

Nicciz
0

stackars syrsa = glad råtta Oskyldig

Grodan
0

hm… funderar, äter råttor kackerlackor? (tycker syrsor ser ut som kackerlackor…iiiihhh) inte för att jag vill testa, bara nyfis

Ladyinred
0

Funderar på o köpa kackerlackor o ge till mina. De finns o beställa på repti.ner o skickas med posten. Går o beställa alla möjliga insekter där för den som e intresserad

Nicciz
0

#26 klart dem äter kackisar.. fast dem är ju äcckkkliiiga *ryser

rymmer en så har du snart hela lägenheten full… *myyyss syrsor är ju trots allt bara stora gräshoppor och inte äckliga urtids ryggradslösa outrotningsbara vidriga skalbaggar… uusch såg bebiskackisar i terrariet igår…. VIDRIGT!!!

Bim
0

Uscha buscha.. Inte klippa av benen på sorsorna.. Blä och synd om syrsan.. Hellre stoppa syrsorna i kylen..

Ninja
0

Hmm.. kylda syrsor kanske är något att ha en varm sommardag? Räcka ut tungan

Nicciz
0

Syrs-smoothie… Skrattande

Ladyinred
0

Nu e ni väl endå bra läbbiga :S

Bim
0

hoppas jag med.. :P