Roan + gurka/sallad????
Låg sömnlös här å kom på en grej…….alla roan jag har haft har alltid haft samma favorit mat….sallad och gurka….medans de andra hellre vill ha ex ost som godis…..undra bara vad de kan bero på, å om de e nån mer som lagt märke till de?, elle så analyserar jag förmycke!
hmm…kan de bero på att de kräver mycke mer vätska?
haha, den va skoj! jag har ALDRIG dragit en sådan parallell, men det är intressant! vad föredrar din råtta för snacks - vad är det för variant?

min roan gillar nog ärtor mest .. men min hooded är mer matglad.. hon brukar se ut som en orm när hon får tex pannkaka.. gapet bara vidgas och hon är övertygad om att man kan trycka in lite mer innan man springer iväg och käkar..
båda avskyr morötter och kan sortera ut dem ut barnmat oavsett hur mjukkokt det är.. hi hi

haha…ja men vafan…ibland börjar man undra vetu…..fö fille mina dumbo han ööö ja han äter allt…..å sen börje å morris dom vill jämt ha gurka å sallad….hmm kasnke e fille som e lite knasig….tro inte han har nån favorit mat…..han gillar allt…..*le* sa iofs ufödaren nä ja köpte honom åxå….att han va väldigt matglad….men ändå….tycke de elite intressant ändå….hrmm…om inte morris brås på sin far så…fö börje e ju hennes pappa…….
Mina roan är tokiga i majs. Gurkar går väl an, men sallad är nog det tråkigaste dom vet ^^ Ägg är nog också en klar favorit.

mina roans gillar bröd, mörkt bröd :) iaf den ena å den andra gilalr allt haha!

va bra…..:) tro ja inte behöve oroa mej fö mina roans då….:) men ibland dyker de upp underliga frågor i huvet…..tänker ju på mina små för jämnan :)

Får ursäkta mej för en fjomsi tråd…..men ja hade ju inte sovit nåt ;)
Ser ingen skillnad på min roan och det andra mer än att roan-killen äter allt med god aptit och är väldigt överviktig.

Jag har en helt obevisad teori, att husky roans lätt blir feta. Och gärna äter mycket. Det kanske finns nån undersökning om det nånstans, det vore intressant att undersöka iallafall. Jag märker inte samma effekt med striped.

#9 ja då ska ja kasnke va glad att de inte är så förtjusta i fet mat då :)

hrmm…jo ska googla lite på de där….skulle va intressant å veta om mat beteende är olika på dem….

#9: Min husky roan är tjock