Utställningar i Malmö eller närheten?
Jag blir tokig..har en underbar råtthona här hemma som jag vill ställa ut, men jag har inte riktigt tid att åka ända till stockholm!
Finns det inga utställningar runt malmötrakten, jag håller på att leta ihjäl mig:)
Kolla in srs hemsida!

du kan också aktivt engagera dig i Sydråttan och anordna en utställning i Malmö. Skulle personligen gärna komma på en sån, men inte ta med några egna råttor.

Står det allt om hur man ordnar en rått utställning. Har aldrig varit på en änns. Vill börja med det, men det känns svårt när man inte vet vart man ska vända sig.

Gå med i Sydråttan, sparka lite på dom så dom vaknar och sen finns det säkerligen ngn som kan beräta för dig hur man anordnar en utställning.

Tack så mycket daydreams, Men det skulle även vara roligt att gå på en först så man vet vad som händer iallafall. så synd, de finns helt mycket utställningar uppåt mot sthm men jag har inte råd och åka ändå upp ditt.
Vet inte ens vad de tittar på när de kollar råttan. För jag har en som är super i humöret världens bästa råtta *enligt mig* hehe som jag fick från råtthjälpen…Men svårt och veta hur de ska se ut i färg och sånt för att vara bra :(