Råttor iFokus

Råttor

Etikettlänkar
Läst 1023 ggr
Storvreten
0

Råttor kan skratta!

Hejsan. tittade runt på youtube.com och såg en film om just min rubrik: Råttor skrattar. Skickar länken ;)

http://youtube.com/watch?v=myuceywaOUs&feature=related

Titta och le :D Djuren tycker om att vara vid våra händer och skrattar när de följer händerna och blir kittlade :D

allobosia
0

hehe :D

Storvreten
0

Det är ascoolt :D

Storvreten
0

Några som har tittat och vill kommentera? :)

LeTigre
0

Hur charmigt som helst! SkrattandeSamtidigt är jag inte överdrivet förvånad. Skratt är ju ett sätt att kommunicera och varför skulle inte djur också besitta den förmågan? Synd bara att vi inte kan höra våra bejbisar skratta utan forskarnas lilla frekvensomvandlarmaskin bara Ledsen

Storvreten
0

Jo det är ju i för sig lite tråkigt att inte vi kan höra det så vi vet när de skrattar. Tänk vad härligt det skulle vara om man hörde sina bebisar skratta när man rör vid dem eller när de leker med handen :D

zalda
0

haha va söta dom var, jo synd att man inte kan höra dom skratta men nu vet man ju iaf att dom skrattar =) Ska börja kittla mina direkt =D

Storvreten
0

Jag kittlade lite idag, men kom sedan på att det där med att vände dem på rygg och ta på dem är också ett sett att bråka på. Så bråkar mina råttor. Alltså de brottas och sedan när den ena ger sig så ligger den på rygg. Jag vet inte om jag ska fortsätta kittla mina råttor. Hur slåss era?

Ladyinred
0

#7 Tycker de där låter rätt vettigt faktiskt… Inte säkert de där ljudet betyder skratt. Och förr i tiden använde de kittel som tortyr. Vill inte utsätta mina djur för det :(

Lollo86
0

#8 men råttorna sprang ju efter hans han och såg jättebusiga ut

zalda
0

Mina tyckte om det verkade det som =) Dom satt stilla och verkade njuta av att jag kittlade dom lite på magen =)

Lollo86
0

haha mina brukar bli busiga när jag gör så. då brukar de hoppa å springa massa fram å tillbaka till mig :D eller ja det var lite mer när de var yngre.

Storvreten
0

Jag brukar hålla upp dem med framdelen i ena handen och bakdelen i andra och sedan pussar jag dem på magen. Då är de stilla tills jag släpper dem och de spurtar iväg ^^
Men om jag lägger dem på rygg så vill de genast vända sig om.

Men det är också beroende på hur de är vana. Som Lollo86 sa att hon brukar göra det så är de vana med det :)

Engagera
0

Shit va härligt! Vi hör det inte.. men de skrattar verkligen. 
riktigt ballt Cool

Storvreten
0

Hehe ja :)