Fy f****n för folk!
Hitta dessa bilder på nätet och jag säger bara hur kan man vara såååå grym.
Råttor
http://www.cavyrescue.co.uk/images/Pearl1.jpg - Ägaren till denna råtta hade tydligen tagit bort dess svans, Caveyrescue tog in råttan till sig och ägaren blev fälld för djurplågeri.
http://images.wbur.org/content/2007/03/29/rat2.jpg - Vill inte äns veta vad detta ska föreställa, stackars råtta.
Hundar
http://www.jaspca.com/Sam%20september2006%20emaciated%202.jpg - Stackars lilla söta vovve.
http://www.la-spca.org/prevention/images/animal_cruelty_dogC1.jpg - 

Katter
http://www.cats-can.org/Katrina_files/injured%20cat%20before.jpg
Usch jag vill inte se mer. Hur kan det finnas så oerhört oansvariga människor. Man blir ju gråtfärdig…..
Jag vet inte ens om jag vill klicka på de där länkarna… 

Fy fan vad hemsk, och fan vad förbannad man blir!!
Hur fan kan man göra så!….
äh, men dämpa ner svordomarna nu
Hur kan man klippa av en svans? Och hur kan man låta ens djur svälta sådär!!
Usch, stackars stackars stackars djur!
ar hört om en tjej som gjorde så där med sina råttungar nån gång på 80talet. de va tydligen eftertraktade tills de kom fram att det inte rörde sig om äkta manx…

#3 Jag får be om ursäkt, blev bara förbannad när jag såg bilderna

vill ni se (eller det vill man ju inte) med PETA håller just nu på med ett massutskick för att få världen att uppmärksamma hur illa djur far innom pälshandel och div andra saker, så om ni får ett mail i er inbox så kan jag jag vara er för filmen - se den inte hur nyfikna ni än blir, jag gjorde det och har inte sovit mycket på ett par nätter nu - den sitter kvar i huvudet.
men om ni vill se den kan jag skicka över den, lägger inte ut läken här då jag gärna vill att folk ska slippa se sanningen.
#6 förstår 
funderar på om jag ska censurera i rubriken…

det är fruktansvärt, men jag har sett värre!
människor som plågar djuren medvetet, rent satanistiskt.
man gör bara inte så mot små hjälplösa djur som inte kan försvara sig!!!!
satanistiskt vet i tusan men sadistiskt kanske. Jo jag håller med om att det är hemskt och tänk hur många djur som tvingas avlivas pga att folk behandlat dem sååå illa. Det är inte rättvist mot djuren.
Det hände en gång i USA att en polis fan en död hund i en bil. Den hade ruttnat i framsättet efter att dött då den trasslat in sig i kablar i desperat försök om att komma ut. Bilen hade stått på parkeringen i 1 vecka orörd med 35+ grader i vädret och bilen värmdes upp till minst 50. Hunden rammla ur bilen när polisen öppna dörren och polismanen spydde pga stanken och synen. - Ägaren blev fälld.
Ja det är helt sjukt, o alldeles för vanligt. Jag tycker de svenska lagarna borde skärpas nåt enormt vad gäller djurplågeri!
Gillar att kolla på de amerikanska serierna om sånt här, där ägarna nästan alltid fälls, får ett års fängelse osv. Då gör dom förmodligen inte om det!
#11 Håller med dig.
I Sverige finns det till och med folk som slaktar hundar och katter för deras päls, gör päls och skinnjackor av det och säljer dem på marknaden. Dessa personer har inte stoppats än. Dem hade många år sen satt in bevakningskameror där allt ägde rum och sände det sedan på SVT. Man fick se hundar vara vid liv efter att all deras skinn var dän slitet, man fick höra dem skrika och yla och man fick sa katt efter katt slaktas. Såååå j****vla grymt. HATAR DEM !
#7 ingen risk att jag blir nyfiken, jag vet hur en del folk behandlar sina djur runt om i världen, jag behöver inte se bilder eller videoklipp på det, gör mig bara illamående och förbannad….
sen e ju inte PETA så mycket bättre heller tyvärr :(
Dom har själva kommit i kläm med rättvisan för en del saker dom gjort mot djuren så jag vet itne riktigt vad jag ska tycka om dom faktiskt..
#7 tror att det var den filmen som jag fick på mail förut.. visst var det den med den lilla tvättbjörnen (eller det var nå liknande djur va?) så fick man skriva på en lista om djurplågeri..
varnades för att se den men så dum som jag var (nyfiken) så tittade jag ändå.. dock bara i 5 sekunder och mer gick det INTE!! mådde hur dåligt och kände mig helt förstörd.. HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅ MOT ETT HJÄLPLÖST LITET DJUR????
Jag sitter och hoppas så innerligt att dom där människorna får en MYCKET smärtsam och plågsam död. va skönt det skulle kännas att veta det isåfall..

Jag vågar inte klicka på länkarna.
Älskar mina stora små vänner..

MEN VAD FAAN!! Hur kan man göra så?!? Uuuh, jag blir så arg när jag ser sånt.. Stackars dom små djuren :'(
Jag finner helt enkelt inga ord. Borde verkligen inte ha klickat. Har svårt att titta på sådant då jag får ångest och mår riktigt dåligt.
Jag önskar de som har gjort detta mot dessa djur, en långsam och plågsam Död.

fy faaan vad skarrigt, HUR FAN KAN MAN GÖRA SÅDÄR!?
titta på den här, lovar du kommer gråta
http://vidsearch.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=9796497
Som tur har den filmen tagits bort.

jahaa..
har du sett den? den heter have a heart
Nej och jag vet inte om jag ska vara glad för att jag slapp se den.
mår så otroligt dåligt av såna filmer

mm jag med..
alltså shit, lovar dig att om du hade sett den filmen så hade du vägrat att käka kött i minst en vecka. iaf gjorde jag det..
Jag tycker Sverige har jobbat fantastiskt hårt sedan Djurens Rätt:
2001: Rävfarmningen avvecklas
2002: Den svenska exporten av kalvar stoppas.
2003: Förbud mot människoapor i djurförsök.
2004: En djurskyddsmyndighet skapas.
2005: EU avskaffar exportbidragen för levande djur.
2006: På Djurens Rätts pälsfria lista finns över 80 klädföretag.
Men mer behövs, bli medlem på Djurens Rätt!

Usch jag får tårar i ögonen bara jag läser det första inlägget. Klarar inte av att klicka på länkarna för att få se de stackars djuren
#0 är tassen också borta på den första bilden du skickade?? ser den inte iallafall

hur kan maan göra så??jag fattar bara inte..de som gör så skulle säkert inte villa att en stor jätte skulle klippa av benen av dem!!det är precis samma sak som svansen!

Jag vågar inte heller klicka på dom.. Jag HATAR sånt.. Alla människor som plågar nåt djur borde bli utsatt för samma sak som Han/hon gjorde mot djuret.. Vad gör man om man blir medlem i djurens rätt? Skänker man penger eller?
Från ett djurens rätt blad:
"Är du trött och arg på trånga hönsburar, långa djurtransporter, plågsamma djurförsök och den grymma pälshandeln? Då är du inte ensam. Djurens Rätt har arbetat för djura rättigheter sedan 1882 och är idag Sveriges största djurrättsorganisation med omkring 36 000 medlemmar.
Som du ser i listan här bredvid (den jag skrev i inlägg #23) så har Djurens Rätt bidragit till många framgångar för djuren. Men det finns mycket kvar att göra för att vi ska kunna skapa ett djurvänligt samhälle där djur respekteras som unika individer med egna intressen.
Du behövs i arbetet! Djurens Rätt är helt beroende av medlemsavgifter och andra frivilliga bidrag. Varje ny medlem och varje skänkt krona gör att vi kommer ett steg närmare ett djurvänligt samhälle.
Hjälp oss att hjälpa djuren!"
Hemsida: http://www.djurensratt.se/

åå, Jag vill bli medlem men jag ska fråga min aföräldrar..

Jag LOVAR att jag ska bli medlem när jag flyttar hemifrån! :O

Du kan ju bli ungdomsmedlem, är inte alls speciellt dyrt - kommer inte ihåg exakt men runt 100 / år har jag för mig att det är och då får du deras tidning och information om infoträffar osv.
=)