Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1103 ggr
Lexi
0

Säljannonser (råtta) på Internet

Nu vet jag inte om jag tänker helt åt helsike, men jag tänkte att man i denna tråd ska lägga ut annonser som man råkar på ute på nätet.

En alldeles löjlig idé? Ta gärna bort tråden i så fall :)

Om inte så kommer här en annons som jag såg idag:

http://www.blocket.se/vi/14265068.htm?ca=11_s

Lells
0

Jag spanar varje dag på blocket :D tack fär att du la en länk här, jag hörde av mig till henne så vi får se om det finns någon liten rex kvar.

Lexi
0
Allamej
0

Ok, Lexi jag förstår att det är viktigt att få ut budskapet men fyra länkar av samma annons är att ta i. :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

sussa08
0

Tack för tipset :D

Jag ska åka och kolla på hennes små liv imorgon efter fyra :D

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Lells
0

#4 Aaaww, jag vilel verkligen ha en av dem där rexpojkarna, men hon sa att dem typ var "sålda" redan. möjligtvis kunde hon sälja en av dem till mog mot att hon fick låna den för en framtida kull.

sussa08
0

#5 Hoppas det går att lösa!!! Dom var verkligen urgulliga på bilden! Får se ifall någon av pojkarna passar ihop med mig då :) Annars har du ju chansen igen! :D

Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

artdesiu
0

Ang. den första annonsen så har jag "paxat" fem av de sex råttorna och ska hämta dem i början av nästa vecka.
Hade tänkt ta dem allihop men då jag pratade med henne idag så var en av dem paxad (av någon av er? GRR! :P).

Ladyinred
0

Snacka om ha-galen Cool hehe

artdesiu
0

Moahaha.

Mej men allvarligt talat så är det jätteskönt att äntligen hittat råtthanar, har letat som en galning de senaste veckorna, men alla kullar har varit puts väck!

Lells
0

fasen, fpr man verkligen paxa fem sådär :P buuuu!!

Babbett
0

dubbel rex Förvånad

Babbett
0

Flåt…kunde inte låta bli Oskyldig

Lells
0

Gråter buuhuhuhu jag vill ha en rex, men man får väl inte alltid allt man vill ha haha. jag får se till å ge kärlek till de pojkar jag redan harKyss

sussa08
0

Men hallå jag fick ju ta två (??) Nu blir jag förvirrad :P

artdesiu
0

Jag också. När jag pratade med henne idag frågade jag om någon var paxad eftersom det pratades om det här, men att hon inte hade lovat någon någonting. Verkar ju skumt, ska fråga henne i nästa mail.

sussa08
0

Jag ska i alla fall hämta två styckna imorgon i alla fall :P Pratade med henne nyss

Lells
0

jag vill också ha!!

va orättvist, haha som dagisbarn som inte får godis Skrattande

sussa08
0

Det blir mina första råttor på sju år, familjen är allergisk och nu har jag en egen stuga på gården… Så jag tycker jag är värd dom :D Efter så många år och ha varit råttlös! *dumma allergier*

Lexi
0

Jag fattar inte vadå har jag tipsat om samma annons 4 ggr?? Hur?? Generad

Allamej
0

#19, i #2. Varje länkpil går till samma annons :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ladyinred
0

Fattade inte ens att de där sträcken va länkar :/

Lexi
0

Inte jag heller…

[Inana]
0

En annons bara? :/

sussa08
0

Måste bara säga att Roland och Vilhelm kom hem till mig idag :D (från den första annonsen) SÅ UNDERBARA OCH GOSIGA!Skrattande

Lexi
0

Najs! Grattis.

Någon som fattat intresse för lilltjejen i den andra annonsen???

TienMu
0

jag bor inte långt från sigtuna,så den lilla tösen kan ja ta hand om men,har mejlat men får inge svar…..Fundersam

Lexi
1

Jag tror nog det är telefon som gäller eftersom de har lämnat mobilnummer.

TienMu
0

ooo….hade de….de missa ja….inte så konstigt då….*le*

LeTigre
0

TienMu, var bor du? Jag bor i knivsta nämligen - jättenära sigtuna. Glad

TienMu
0

centrala uppsala…:)

TienMu
0

jättenära knivsta jue…Glad