Hjälp att inreda!!!
Jag ska få ett par efterlängtade råttokillar imorgon! :D
Hur inreder jag bäst till mina nya pojkar?
Vad är dina "knep" för att liven ska få det så mysigt och roligt som möjligt?
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08

Igentligen så vet jag inte eftersom jag inte har råttor (Än men snart :D) Men du kan ju bygga egna grejer! Hitta på nåt roligt och sätt upp det i buren! :D bara fantasin sätter stop!
Låter som en smart idé 
Ta alltid ut lyckan i förskott, för om det skiter sig så har du i alla fall varit glad fram till dess /sussa08
Häng upp många mysiga hängmattor, korgar hyllor, klätterställningar, rep, krukor, rör, mini fångst, stegar, hus, m.m. som Bim säger det är bara fantasin som sätter gränser.

Förlåt att jag snor din tråd lite nu men jag kanske ger dej tips också! :P Ca vilka mått ska det vara om man bygger agilyty hinder? Ska börja bygga :D:D
Haha det är lugnt ;)

Börja med en ganska tråkig bur den första veckan innan de vant sig vid dig. Du ska vara den roliga i början inte buren. Det räcker med en hängmatta, matskål, vattenflaska och något mer. Vänta med hus så att det inte kan sitta och trycka. När de blivit hemmastadda och känner sig lite tryggare med dig så börjar de roliga med att inreda buren. Lycka till!
Det är smart det som miracle skrev, men tänk på att du då måste umgås och vara mer social med dem då.
Jag fick hem dom ihår och dom är med mig hela tiden! Utom i skolan då men är knappt där så ;) Och när dom blir trötta förståss :) Då vill som sova i filten :)

:) Vad gulligt!
sussa: fy dig inte fuska med skolan 
Haha är där på skoltid seddu :D MEn har knapt några lektioner ;)