Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1384 ggr
[Bjorck]
0

Två råttpojkar omplaceras!

Hej alla! Jag har två stycken råttpojkar som är 1 år gamla som söker ett förevigt hem! Dom har flyttat 2 gånger redan så jag skulle gärna se att dom får ett förevigt hem nu. Jag säljer dom på grund av att dom är ganska skygga av sig, kommer gärna inte ut ur buren och dom nafsar. Jag ser gärna att dom får komma till någon som känner att dom kan ta sig ann deras personligheter och ge ett fint hem till dom. Det är mina allra första råttor och jag är inte helt råttvan så därav omplacering. Om det finns intresse så ger jag gärna ut mitt telefon nummer så kan vi ha sms-kontakt och jag kan ge mer info. Bur, tillbehör och mat medföljer.

eriksson
0

Skriv gärna var de finns :-)

Novachan
1

Vet du om de från början kommer från djuraffär eller uppfödare? (Visa gärna bilder på pojkarna och hur de bor just nu om det går)

zickan
1

**https://rattor.ifokus.se/discussions/4d714bfab9cb46223305f7a4-annonsregler?stickies-1
**
Nu är det inte så hårt med bara omplaceringsannonser. Men för att förenkla för de intresserade och den som omplacerar. Är det rätt bra att iaf de markerade delarna är med.

**Detta ska en säljes/omplaceringsannons innehålla;

**Har du ej alla fakta så fyll endast i vet ej på dessa punkter., eller lämnar tomt.

• födelsedatum
  • färg, teckning o hårlag - Kan du inte vad färger heter, kan man beskriva eller lägga upp bild :-)
  • kön
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt
  • moderns namn, födelsedatum, vikt
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • **pris 
    **
  • ort där råttan/råttorna finns

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

tovelinnea
0

Hej, är pojkarna kvar? Vart finns dem? Hör gärna av dig. 0700733747