Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1272 ggr
UrchinFamiljen
0

(S) Inredning, leksaker, ev. bur

Hej!

Eftersom grejerna bara stått i garderoben ett par år nu tänkte jag att någon annan kanske kan få användning av de istället. Vad som säljes är 4 plattformar med en stege, illerrör, bajslåda, agilityhinder (30 kr/st), och lite annan inredning. 

Det finns även eventuellt en Ferplast Furet XL/Tower. Om intresse finns kollar jag upp om jag fortfarande har den kvar och vilken variant det är. 

Var: Örebro
Pris: 200 kr för allt, eller 15 kr/st. 

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

UrchinFamiljen
0

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[moizoro]
0

Hur mycket kostar rören? Kan dem fraktas?

UrchinFamiljen
0

Du kan få rören för 50 kr. Jag har inga erfarenheter av att frakta sådana här stora saker, men vet att en fraktkostnad tillkommer iallafall. Du kanske vet bättre än mig hur de isåfall skulle kunna fraktas?

[moizoro]
0

#3 Väg rören enskilt och sedan så plussar du ihop vikten exempel 50 gram+50 gram 100 gram. Kolla postnords portotabell. I detta fallet behöver du 2 frimärken. Eftersom paket är väldigt dyrt så kan du göra ett eget. Ta en påse som passar (gärna i färgen svart) Har du inte det så kan du ta en påse och tejpa dit ritpapper eller omslagspapper.  Köp dina frimärken och sätt dit dem på paketen. Ta två papperslappar och skriv adress på den översta skriver du:

Avsändare: Namn efternamn Adress postnummer 

På den andra skriver du

Mottagre: Namn efternamn adress postnummer telefonnummer 

Tejpa dit dem. I vissa fall är det billigare att köpa frakten via skicka direkt 😃 

Jag har bara erfarenheter av postnord och detta har funkat bra för mig när jag har postat paket.

köper du via skicka direkt lämnar du in på postombudet paketet alltså köper du frimärken postar du i postbrevlåda.

UrchinFamiljen
0

Jag förstår, kan försöka mig på ett egetgjort paket 😅

932 gram väger de tillsammans, så 8 frimärken. Kollade upp 'skicka direkt', där kostar det 58kr. Men är inte säker på om måtten är rätt för det… återkommer 🙂

[moizoro]
0

#5 Blir lönsammare via skicka direkt 😃

UrchinFamiljen
0

52x26x11 = 89 cm omkrets. Passerar väl precis måtten😃

UrchinFamiljen
0

Meen, nu väger den 1100 gram :/

[moizoro]
0

#8 På vilket sätt?

[moizoro]
0

Paketets vikt räknas inte.

UrchinFamiljen
0

Paketet väger nu, inlindad och paketerad, över 1kg. På Postnords hemsida står det max 1kg på paket Lätt. Eller tittar du på något annat fraktsätt?

[moizoro]
0

#11 Det är innehållet i paketet som räknas inte själva paketet ifall du förstår.

UrchinFamiljen
0

Inte enligt deras hemsida. Men det kanske inte är så noga med 100g hit och 100g dit

[moizoro]
0

#13 nej det är inte så noga med det. Annars funkar alltid frimärken..

UrchinFamiljen
0

Du väljer hur du vill göra. Hursom behöver jag din adress🙂

[moizoro]
0

Slutpris?

[moizoro]
0

Slutpris?

[moizoro]
0

Slutpris?

UrchinFamiljen
0

Ja det beror ju på vilket sätt du vill ha frakten på. 50kr för rören + frakt

PollyPOWER
0

Är det sålt?