Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 259 ggr
Mephostapholis
0

Kul med råttor

Har era råttor gjort något udda nån gång? Skriv det här i så fall.

Jag sitter just nu vid min sekretär och har en 6 månaders gammal rått tjej springandes omkring på skrivbordet. Hon har hittat en favoritplats längst in bland lådorna sittandes på min pennburk. Cool Plus att hon försöker sno min bläckpenna och springa iväg med den, går dock inge vidare bra pga den tunga vikten på pennan.

Hon heter Saleen och är helt gudomlig och en oerhört bossig tjej.

Indolentia
0

Min ena flicka vill alltid klättra ner innanför min t-shirt och sätta sig i armhålan Oo.

(ganska jobbigt med tanke på att jag är jättekittlig xD)

Stephanie
0

Hehe, Titti brukar alltid föröka sno pennor, sudd och liknande från skrivbordet. För ett par veckor sedan fick jag kräla under min låga säng för att få tag på suddet igen. Räcka ut tungan

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Bim
0

Haha! xD Hoppas mina blivande råttor kommer att göra nåt sånt! :D

KickanW
0

Precis i början när jag hade Russin och Jun lyckades Russin (som jag senare förstått är en riktig busunge) med en himla kul sak.

De var lösa i lägenheten. Plötsligt började min pojkvän gapskratta och pekade mot hallen. Där kämpar Russin upp mot hatthyllan med en tampong i munnen :D Han hade tagit sig till badrummet, klättrat upp till skåpet, lirkat upp påsen och snott en tampong. Filmade sedan då de slogs om den.

Kolla här!

Raja
0

Jag hade en liten rexhona för några år sen som hette Hildegard. En dag när jag hade städat buren och skulle samla ihop tjejerna var hon bara borta. Tillslut hittade jag henne under en filt i fotöljen där hon låg med halva mitt godisförråd. Hon hade lyckats ta sig upp på bordet där påsen stog, tagit alla mina geisha och gömt i fotöljen där hon sen låg och vaktade sin skatt. Som tur var hade hon inte käkat upp dom Räcka ut tungan

rosapussbanan
0

Min råtta äter på mina halsband  X'D

Tosca
0

#4 Jag har också varit mamma till tampongtjuvar ;) Mina första två råttor var riktiga baddare på att sno tamponger, innan jag visste det brukade jag ha dem lösa inne på toaletten eftersom det inte fanns några sladdar eller stora otympliga möbler att gömma sig under därinne. De fick alltså springa omkring inne på toan obevakade och pyssla med sitt och en dag när jag kom in på toaletten ligger det fullt med upptuggade tamponger (säkert en femton tjugo stycken) på golvet. Killarna hade hittat tamponglådan, hämtat varsin tampong, skalat bort plasten, fluffat upp tampongen och sedan sprungit iväg för att hämta en ny ;)

Ivan, min första råtta, lärde sig att han inte fick vara utanför buren när inte jag var hemma. Men flera gånger när jag kom hem till lägenheten hörde jag ett klick från råttornas rum. Det var Ivan som stängde buren efter sig, några gånger hann jag till och med se när han stängde buren :) Visst såg jag att han hade varit ute och pysslat, saker var flyttade och hålet i soffan var större Skrattande

Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

Tosca
0

Underbar film förresten! Glad

Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

Gabb
0

Mina tjejer smakade på mitt röda läppstift för ett tag sen, vet inte om det var gott eller något Skrattande

Sen smakar dom väl på det mesta :P

jessi_twini
0

Min ena råtta twini är mästare på att komma ut ur buren! En gång hade jag råttornas mat på mitt skrivbord. i ena skålen var det hampuz mat och i den andra twinis. Då hade twini lyckats komma ut ur sin bur och sen klättrat upp på skrivbordet och snott mat. men det konstiga är att twini bara hade ärit ur sin skål!! och sedan hade han burit maten till sitt lilla bo =)  Vääldigt smart :D x')

Honesty
0

En rolig sak.. Har haft en råtta som alltid sov på rygg.. som en hund.. Såå söt!