Nu har Baroon fått kompisar :)
Har ju en tvåårig kille som suttit ensam i mer än ett år sen jag fick honom, han satt ensam då jag tog över honom då han inte kunde sitta med andra råttor. Jag har själv provat med två killar i två månadersåldern, men det gick inge bra. Men idag så fick jag hem två 5 veckors bebbar från zoo och det gick hur smidigt som helst, inge bråk, och Baroon sköter sig exemplariskt. Och jag hoppas innerligt att det ska hålla i sig.
Killarna är två roankillar och jag har döpt dom till General Knas och Kung Kodum. Så himla söta och goa.
va kul att det gick utan bråk!
≧◔◡◔≦
Hoppas det fortsätter att gå bra, Baroon behöver kompisar han med :) Dom är skitsöta dina nya små :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Haha vilka roliga namn. :P Som jag sagt tidigare, vad roligt att det gick bra!
ja hihi reggaenamn hihi..

Grattis till Baroonen!!!

Baroon kanske känner att han får ta hand om papparollen då småkillarna inte är så gamla ännu. Desutom så känner han kanske inte något stort revirpress från dem.
ja det e ju det som e grejjen, jag tror han är väldigt osäker, inte konstigt då han suttit ensam så länge, å de som jag satt ihop han med innan har ju varit lite äldre å har lixom redan blivit lite säkrare i sig själva och gått på Baroon på egen hand lixom. Och han har försvarat sig och försökt visa så gott han kan att han är stor och stark, usch mår lite dåligt när jag tänker på det nu i efterhand. Han var säkert helt förvirrad och inte visste alls hur han skulle tackla dom andra lixom :S.
Men dom här gillar han, småttingarna hihi.