Nytt i buren!!!
Idag for jag och hämtade min Dobby, min söta lilla underbara kille :) (så kär)
Han är lugnet själv och otroligt gosig. Bara helt underbar….
Han är reggad som russian silver men när jag har honom framför mig ser han mer platinum ut… Men vad vet jag, det är första gången jag ser denna färg live så… :)
Varsågod, här kommer min underbare lille kille, Dobby.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Vad söt han var! :)

vilken sötnos

Åhh, vilken goding!
åh, *råttnappar honom*
Nänä, Dobby stannar hos mig
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
ha ha inte länge till! 

Söötnos!!! Var kommer han ifrån? Ser ut som en kille jag har hemma som jag oxå trodde var platinum!
Han kommer från zickan. Han verkar dock lite blyg, mina killar är helgoa och gör inte en fluga förnär, ej heller Dobby men han vill inte ligga i hängmattan med dom utan stannar ensam i fångsten… :(
Jag vet att det bara är en tidsfråga men jag ville ta en gruppbild :)

Jättefin!
Älskar mina stora små vänner..
Då e nog våra syskon :)

Kul!! Då är nog våra oxå släkt!!
Tjohoo! Släktträff på nätet!