Bilder på rådisarna
Här tänkte jag att vi skulle lägga in lite bilder på råttorna ;)
Ingen som har en liten råttbild? :(

#13 Gud vad söta!! Vad heter tjejerna och var kommer de ifrån?

#14, Jag har inte kommit på några namn till dem ännu :p
Jag köppte dom i vår lokala djuraffär. var nere igår o skulle köpa lite nya grejer till mina Gerbiler när jag fick se dessa underbara töserna. så jag raggade upp en liten bur hos en kompis som jag ska ha dom i tills jag fixxat en större :p
15# byt underlag till dom med spån är inte bra för dom :)
10#jätte snygga bilder! :)

#16, nej jag vet det, ska byta ut det så fort jag kan. Fick ta vad jag hade hemma bara för att dom skulle må så bra som möjligt tills jag kan få tag i annat. ska nog ner till djuraffären i morgon igen o köpa lite saker till dem :D

Vilka gulliga små tjejer du har,
underlag- jag använder ett tjockt lager med tidningspapper (och så klart tar jag port häststiften)
sen har jag toalätt i bajs lådan. försökte sätta i mysshörnan. men det aksepterade inte min bertil han tog och föste ut allt.
Min bertil åvan
min Egon nedan
Måste ju ha mEd bilder det var ju det som var meningen med den här konversationen eller vad det kallas. (förlått rosaelefant för att jag trog iväg litte om underlag)
16# oki, kollade bara :D
16# oki, kollade bara :D

#19 tack så mkt :D ja dom är verkligen söta :p ja jo jag hade ju som sagt bara spån hemma, använder ju spån till mina gerbiler så fick bli det. Buren ska bytas ut så fort som möjligt så att dom inte hinner bli förstora. Och underlagt ska bytas snaras möjligast ja :D

me_and_my_rats mycket söta småsaker det där :D

tack dom är hoss rått vakt blir borta en veka ska resa bort. jag saknar dom sååå sjukt mycke tänker på dom hela tiden och det känns så tomt att komma hem och inte kunna säja 2HEJ POJKAR; JAG ÄR HEMMA" lämnade dom 2 dagar tidigare än resan. jag känner mig som värsta höns mamman.

Och så den sista, det är Flingan. Hon är min absolut snällaste råtta. Hon kan nästan sitta still när en främling eller ett barn håller i henne XD Mina råttor har en sådan energi som man blir tokig på dem :) Men man kan inte bli arg på dem, de är fööör söta :) Ska bara nämna mina tidigare råttor än dem som presenterades. Det är Rine, Retzina, Tizzla och Müsslie. De har tyvärr vandrat till råtthimlen. Och nu har Kråkan gått dit med. Hoppas de alla har det bra… men iallafall. Nu ska jag skryta en smula :) Flingan och jag kom 3/11 i en inofficiell råttagility. Jag och hon vart bästa senior II och hon vart väldigt fint bedömd. Men det vart Spira med, men jag avbröt då hon sprang överallt där man inte skulle vara :P Ojj, nu vart det lite snack runt själva bilden. :)

Fin bild i trädet #30 :D
Alla råttor är så söta =)
Alla råttor är så söta =)
#32 Tackar :D Det ska jag hälsa råttan ;) FÖr hon är med på bilden :)

Hur får man bilden att synas direkt i inlägget och inte bara som en liten ikon uppe i hörnet?? *nyfiken*
trallallalla, en bild på mina råttor.
namnlösa dessutom. så, förslag?