Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 311 ggr
Zandra---83
0

Vad kan jag göra?

Nu är  det så att min älskade Simba sitter ensam,visst jag har tänkt lämna bort homon,men jag vet ej längra om jag klarar det. Men verkar nästan vara ända alternativet då det verkar vara svårt att få tag i någon råtta om man ej ska kasta sej till en zooaffär och köpa en där,och det är inget jag vill göra,men jag har ju redan sökt länge efter en hona utan att lyckas få något bra svar,så vad gör jag?

Jag vill så hemskt gärna ha Simba kvar,men då beöver jag en kompis till honom så fort som möjligt.Och jag har inte möjlighet att resa långa streckor för att köpa någon,det klarar ej min ekonomi och pengar jag får lägga på resor sparar jag heller ifall de blir sjuka.

Så finns det någon som har en hane till salu eller måste jag lämna bort honom?

camilla85
0

Du kan ju höra med råtthjälpen om de har någon hane. Läste någonstans att deras sida inte är uppdaterad på ett tag så det kan finnas andra råttor än de man ser.

Sen så finns ju blocket också, där kommer det ut nya annonser hela tiden.

Om du fortsätter leta uppfödare så går det säkert att ordna transport. Folk åker hela tiden. Du kan ju höra efter på djurtransport här på iFokus.

Zandra---83
0

#1 Jag har mailat råtthjälpen och sen även ett antal annonser på blocket,men ej än fått något svar. Så som det ser ut nu lämnar jag bort honom till en jag har som är intresserad,men inget på något håll är klart ännu. Så jag får se vad som händer, med allt.