Råttor iFokus

Råttor

Etikett: hälsa-skötsel-beteende
Läst 272 ggr
[Inana]
0

rycker till och maler med tänderna?

nu sitter råttan på sambons nacke under täcket med halvslutna ögon, hon rycker lite och malar med tänder, som när de slipar dem.

är det tecken på mys och välbefinnande? Lika dant om de tvättar sig känner de sig trygga och lugna va?

medicinmannen
0

Råtter skall tas i rått fälla och det med basta!
Hade ett par som klättra längs väggarna i sommar stugan ej trevligt direkt sova då.

Daydreams
0

jadå, hon trivs och känner sig trygg:)

[Inana]
1

#1 Ursäkta men va? Har du sånna tankar om våra husdjur tycker jag att du ska hålla dem för dig själv. Rentav försvinna här ifrån.
Det är rätt stor skillnad på våra tamråttor och de i din stuga skulle jag tro.

#2 Tack, skönt att höra :)

medicinmannen
0

3 ok sorry missförstod dig.

[Inana]
0

#4 helt okej i så fall…

KickanW
0

Det kallas knaster och är ett trivselljud :)

RobFrazie
0

#6 ungifär som när katter spinner då kan man säga?

Lollo86
0

Hahahah varför blir man medlem på en råttsida när man hatar råttor?

RobFrazie
0

Han har inte ens råttor i favoriter. han skule nog bara komma hit o verka "rolig" och jag kan ju bara säga att han kan ju ta sina övernarturliga saker o stoppa upp dom någon stans. för här ska han fan inte vara å käfta!!

cosmonita
0

Jag tror att den här medicinmannen bara vill provocera lite. Det bästa är att inte kommentera han inlägg alls. Då tycker han inte att det är nån kul här hos oss och han slutar tracka oss.

RobFrazie
0

Är man så jävla sjuk i huvet så ska han fan få stå till svars för vad han skriver. Ursäkta att jag kanske tar i lite, men är både trött och rätt irreterad över det han skriver. I en annan tråd tycker han helt plötsligt synd om råttorna. och säger att jag är lik Thomas Brolin o massa skit. Tråden han "tyckt synd" om råttor är Surfande råttor

cosmonita
0

#11 Förstår din reaktion men om man konsekvent skulle tiga ihjäl alla tokskallar som skriver bara för att provocera så skulle de sluta.  Så är det. om de inte får någon uppmärksamhet alls så försvinner de.

Kommenterar man deras inlägg så har de ju uppmärksammats, precis det de är ute efter! Så ignorera är bästa medicinen för såna som skriver bara för att uppröra.

RobFrazie
0

#12 ja du har helt rätt i det du säger. Men som jag sagt jag är trött och rätt irreterad över vad han har skrivit. Jag har även skrivit till honom och bett om ursäkt för mina lite hårda ord. och bett honom vänligt att sluta skriva strunt i vårat forum. Jag hoppas att han tar till sig detta och lämnar oss ifred.

medicinmannen
0

13 =)
Vi hörs kanske dyker in och försöker lära mig av lite råttor.
Livet är en lära…,

Gonatt alla.

Daydreams
0

#13 tycker inte du har ngt att be om ursäkt för, människan är störig och omogen men ju mer vi reagerar på hans inlägg desto nöjdare och gladare blir han. ignoreras han kommer han att tröttna snart. Dock kan man alltid slänga iväg en klagan till ägarna av iFokus om människor som bara kommer in för att störa och blir det tillräckligt mycket klagomål stängs personen av.

RobFrazie
0

#15 Nej jag vet, igentligen har jag inget att be om ursäkt för. Men varför skajag bära mig illa åt honom för bara för att han bär sig dumt åt? Men jag kan inte säga att jag gjort något fel i det jag sagt eller någonting. så tack för ditt stöd Daydreams :D