En Liten Kille kvar
Har kvar en liten Silver Black kille kvar från september kullen som nu letar efter ett kärleksfullt och livslångt hem.
Kommer från linjer där grunden är augoti, båda hans föräldrar är augoti med dumbogener dock är han en toppörad, men en riktigt charmig kille med mycket fart.
Han har ingen stamtavla från srs då jag inte är reggad uppfödare där. Pga olika orsaker.
Vid frågor eller visat intresse kontakta via pm. Besvarar bara frågor och intresse visanden via pm.

Puttar för lillkillen
hehe nödvändigt att putta upp efter 2 min? :)

Man kan väl säga att de e en dålig vana som jag har ;)
Puttar alltid upp hehe

jag kan hjälpa *puttputt*
var bor du?

Göteborg bor jag… *Glömde skriva de *

Så söt han är! :) Synd att det är en hane, annars hade jag gärna viljat ha honom :(

haha.. Mjo, dock kan man ju inte trolla bort kulorna på han :P

han var väldigt söt. fin färg. jag hade kunnat köpt honom om jag hade haft en till bur. jag har redan två damer här
Burar e ju enkelt att fixa billigt på blocket om de bara va de som va problemet ;)

#10 mja, har kollat på blocket ett x antal gånger men inte hittat någon billig, bra bur. men det är ju inte bara det iofs… jag bor på två olika ställen så jag pendlar fram o tillbaka med en stor bur varje söndag redan..
dessutom får ju inte lillkillen vara ensam, jag måste ju hitta en till hane i så fall.
typiskt. när det finns en fin hane till salu i närheten av Trollhättan så ska det ändå vara en massa problem i vägen..
(det är vid sånnahär tillfällen man önskar att ens föräldrar inte var skilda!.. eller iaf att man bodde på ETT ställe ;P)
Ja de e ju klart. Problemen blir ju av en annan sort i det läget. Själv har jag slutat titta på råttor som e till salu. Drar på mig på tok för många. Har tingat 4(5) nya råttor som jag ska åka runt o hämta till helgen :)

Precis.. Men jag kanske kan ordna det på något sätt. Att damerna är hos min mamma, så får jag be min lillasyster greja med dem varje dag, när inte jag är där. Så då får jag pendla med hanarna varje söndag ist :P haha.. kråångligt….men jag vill så gärna ha två hanar.. aja.. är nog bättre jag letar efter en bur och allt sånt innan jag bestämmer mig för att skaffa hanar.
oj det var ju en del ;)

puttar
Han finns fortfarande kvar
kanske lite intresserad… hur är han? fler bilder?

Pm:a mig vid frågor bilder kan jag se om jag kan skrapa ihop några bra

Mycket söt men jag har tyvär redan en hel kull som måste tas hand om.

Hehe, mjo de är mycket jobb som skall göras när man har kullar!
Han finns fortfarande kvar!