(S) Fin hemmabyggd bur
Pris?
Har två råttor henne som är i stor behov av en större bur så skulle gärna vilja veta priset
Hemma*
Ledsen för sent svar. 500:- vill jag ha för den.
Då är jag intresserad kan du ta dig därifrån eller ska man hämta upp den där du bor eller om du skulle kunna mötas upp halvvägs eftersom jag bor i Borås…?
Jag har tyvärr ingen bil så den måste hämtas här.
Okej men jag är ganska sugen så jag får fundera å kolla runt lite om någon kan köra mig
Okej låter bra, hör av dig när du vet :)
finns den kvar?
Yes den finns kvar :)
Intresserad?
Får jag fråga hur du byggde buren? Kan inte ha råttor just nu pga en massa saker men någon gång skulle jag vilja ha det, så då kanske jag kan bygga en egen (med tanke på att buren definitivt är såld inom typ 10 år). Vilka material använde du? Hur byggde du den? Förlåt att jag frågar men den där buren ser verkligen superhäftig ut!
Med vänliga hälsningar, Apportbocken
Hoppas du får en härlig dag! 😃
Det var inte jag som byggde den utan en väns far så vet tyvärr inte.
#13 Äsch, jag får improvisera om jag bestämmer mig för att det är hemmabyggd bur jag vill ha sedan.
Med vänliga hälsningar, Apportbocken
Hoppas du får en härlig dag! 😃
Vilken intressant bur. Är det svartmålade trä eller aluminium?
Det är svart plåt :)
Det är otroligt tråkigt och irriterande när folk skriver och är intresserade bara för att sen sluta svara helt. Är man inte intresserad på riktigt så skriv inte.
😕förstår det. Jag var mest nyfiken bara.
Syftade inte på dig, det gör inget menar mest folk som visar intresse för att köpa den men sen slutar svara :)
#19 Ja, det är tråkigt. Annonserar du på annan plats? Skulle rekommendera råttannonsgrupperna på fb, där hänger råttfolk mkt och är väl spridda över landet.
Jag har lagt ut den lite överallt men verkar ha hittat en köpare nu så hoppas det går hela vägen :)
Såld, tråden kan låsas :)