Välkommen Zolah
Välkommen till Zolah!
Hon hoppar in som Medarbetare en tid och hjälper till att försöka få sidan lite mer aktiv. Zolah har varit med på rif under många år och har stöttat som Medarbetare innan. Förhoppningsvis får vi en liten rad från henne snart också.
Sidan söker ännu fler Medarbetare som kan lite om råttor och lust att utveckla forumet. Lamina kommer troligen tillbaka efter semestertiden är slut och förhoppningsvis får vi åter skogsmurmeldjur i samma veva.
Men det finns så mycket som kan göras på denna sidan. Stora möjligheter att få till nått bra. Dock krävs det frivilliga 😉
Tar gärna emot tips och ideer från medlemmarna också. Det är ni som gör detta till ett forum.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Tack så mycket Zickan ^^
Jag tror vi kan få en bra rullning på sidan :)
Några av er känner nog till mig sedan förr men jag kan göra en snabb intro ^^
Jag heter Linda, men kallas framförallt Zolah online :) jag har varit medlem här sedan många år, ungefär lika länge som jag har haft råttor! Mitt råttägande började ca 8 år tillbaka i tiden ( jag kan inte svära på att det stämmer då jag är lite dålig på tidsuppfattning haha ). Mina första damer jag hade kom från Allamejs uppfödning, en dumbo siames och en topp örad :) Dom finns fortfarande kvar som riktigt fina minnen ^^ Jag minns hur orolig jag var på den tiden att jag skulle göra dem illa, så jag var alltid så försiktig då jag hanterade dem. idag vet jag att råttor gillar att känna närhet så man kan ta i lite mer :) inte direkt sköra blommor ;)
Annars så är jag illustratör/tecknare, då framförallt mer ' serie ' hållet. Ska börja serie skola imorgon, så det kommer bli ett spännande kapitel i mitt liv :) första serie utbildningen i norrland!
och som hobbies har jag dom flesta saker som folk sätter i 'nörd kategorin' - jag spelar spel av alla olika slag, ser på tecknat, rollspelar, etc.
Jag gillar husdjur och har just nu 3 stycken farbröder ( råttor ), en hund ( Dizzy -Shihtzu ), och tre katter - Blandras ( Terror ), ragdoll ( Yasmine )och en siames kattunge ( Dementia ). Även en majsorm som min pojkvän har, som heter Bartolomeus den tredje av ytterboda ( bästa namnet eller hur ? )
Om ni har frågor eller vill ha hjälp är ni välkomna att skicka mig ett PM :)
Välkommen tillbaka!
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Tack Zakaraa :) ♡