Trevlig sommar
Hoppas alla haft en trevlig sommar och fortsätter få ha en innan hösten hoppar in. Ber om ursäkt att jag inte varit så mycket mer aktiv än hålla lite koll på trådar. Läsa och svara lite inlägg. Trode jag skulle få en lugn och behaglig sommar på jobbet. Men har inte haft tid att slappna av. Blev ovanligt mycket att hålla reda på i stället. Även varit lite planerat som tagit mer energi än jag beräknat. Nu har jag semester en vecka och smiter iväg några dagar. Kan bli att jag inte kommer ha så bra nät och kan bli mindre koll på rif några dagar. Sedan hoppas jag att allt återgår till normala och vi kan sätta fart att få rif levande igen 😀 Nått som ännu söks är aktiva seriösa Medarbetare. Som kan hålla igång lite på sidan. Skriva artiklar, kontrollera så inlägg ligger rätt, hålla ordning i trådar osv. Gärna aktivera lite som tävlingar, quiz och annat. Skulle även va kul att få veta lite vad medlemmar vill ha här på rif. Vad anser ni saknas. Vad vill ni se mer av. Finns det nått ni vill ändra. Vill du som medlem bidra med något? Vill nån hålla i en tävling och vill ha priser. Bara diskuter med mig så kan jag fixa fram lite. Gamla artiklar får inte ändras utan godkännande av skaparen. Men det går att skriva nytt. Nått som blivit förfrågat att se över. * Annonsreglerna. * Försäljning av dubbelrex,fuzz, naket * Uppfödarlistan * Diskussion om mer avlivningsmetoder än veterinär. * Önskemål om ny artikel angående utfodring, mixa eget foder. * Önskemål om fler genetik artiklar. * Önskemål om artikel som samlar de vanligaste burarna. Gärna samla ihop lite för/nackdelar. Fortsatt glad sommar till alla goa rifare 😊
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.