Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 1712 ggr
[Jennah]
1

Woho! Råttmatte :)

Nu är vi nyblivna råttmatte & råtthusse här hemma :) Två pojkar har vi hämtat hem! Så mysiga båda två, älskar att sitta på axeln och kolla på The Secret Life Of The American Teenager med mig u_u haha, särskilt Daxter (Simons råtta, den svarta), han är väldigt o-blyg och framåt och har varit det från dag ett (som var i måndags). Max (min råtta, den med luva) är något mer försiktig, men inte så mycket. Han är betydligt större och älskar all mat :) dessutom älskar han tydligen min Barbie-tröja xD oavsett jag har den på mig eller den ligger nånstans så ska han in o leka i den. Men det är väl inte mer än rätt, med tanke på att Daxter har paxat den lilla rosa prinsess-sängen för råttor som hänger i buren…

[Jennah]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Max!

[Jennah]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Daxter!

komigentam
1

Mysigt! Grattis 😍

Kärlek, ärlighet & respekt. 

[Jennah]
1

#3 Tack! Våra första råttor <3 :D

komigentam
1

#4 Ännu mer spännande då & mycket att  lära sig! Väldigt fina herrar 😃

[Jennah]
1

#5 Japp! Det finns alltid så väldigt mycket som inte går att läsa sig till, har redan blivit överraskad över hur väldigt olika mössen dom är (fattade ju att det inte är samma, men det är så STOR skillnad)! Tack!! :D

Karmatarerskanise
1

Så kul :)

[Jennah]
0

#7 Jaa! ^^ :D

komigentam
1

#6 Haha, förstår hur du känner! Fick ett gäng omplaceringsmöss & tänkte ändå det inte skulle vara så stor skillnad men mja, råttor är smådjur som jag inte tror många smådjur kan mäta sig med enligt mig åtminstone. (givetvis finns undantag med jättetrevliga, sociala hamstrar, möss osv - ja)

[Jennah]
0

#9 haha jo men precis. Känner att de här råttorna som varit här i ett par dar är redan typ lika kontaktsökande som mina mest sociala hamstrar har varit ;) känns generellt som att lugnare djur brukar bli mer tama, men dessa är ju två sociala tornados som fräser omkring i rummet :D Men vasjutton!! Här försöker man ha lite egentid med Daxter och så sitter han och smsar med husse!? :@ de verkar ha nåt hemligt språk tillsammans också. Daxter skrev "Q" och "Dma". Jag förstår inte alls. Haha, lol

komigentam
1

#10 ! Haha, ni kommer nog ha det ordentligt roligt.
Har själv ett gäng galna hanar här hemma 😃

[Jennah]
0

#11 bild?? <3

komigentam
1

Här är två av mina herrar :)

[Jennah]
1

#13 så fina! :D