4 råttisar söker nytt hem
Kan tyvärr inte behålla mina råttisar på grund av ändrat boende och andra förändringar i mitt liv som jag aldrig kunnat förutspå när jag skaffade godingarna. Det är fyra honor, Luna, Leia, Laala och Lenore. Leia, Laala och Lenore är syskon medan Luna är från annan kull. Luna är född i början av november 2015 och systrarna i slutet av december. Säljer alla fyra för symbolsumma då jag vill att de snabbt ska få ett nytt hem. Kan skicka med en bur, dock något trasig botten då de bitit i plasten. Har även en större bur som jag säljer för 1000:-, rörsystemet ingår.
Tillägg för att följa reglerna Leia : albino . Luna. Lala och lenor grå/vita Symbolisk summa på 400:- för råttorna o lilla buren med alla tillbehör Finns i karlstad 070-6378405
Laala ambk (?) Grå/vit Luna striped grå/vit Lenore striped grå/vit Aldrig fått namn på teckningarna eller färger mer än på Leia så är osäker.
Laala: black husky roan (ev. striped men striped ska ju vara smalare teckning)
Luna: black striped roan (misstänker iaf att hon var svart som liten)
Lenore: black striped roan (misstänker att hon var svart som liten)
Leia: PEW / pink eyed white.
Folk får gärna rätta mig om de tycker jag har fel givetvis.
Försöker bara hjälpa till & talar utifrån vad jag lärt mig.
Kärlek, ärlighet & respekt.
Vilka fina råttor! Önskar lite smått att jag hade kunnat ta dem, men bor för långt bort. Följer annonsens upplösning med spänning. :)
åhhh jag hade så gärna velat ha dem. dessvärre bor du alldeles för långt bort. du ska inte mot Uppsala något? thilda
har dom fått nytt hem ännu? bor i Göteborg så det kanske är lite långt? kram
Transportgrupper?