Sovande sötnosar
Åh vilken gullegris! Ser verkligen ut att drömma sött!
Jag ska försöka ta bilder på mina när dom sover, men dom vaknar ju så fort man kommer i närheten och ska hälsa direkt. Men skam den som ger sig! ;)

cosmonita: Gu va gulligt att Albin har somnat vid din hals 
Visst är han söt (det är min dotter på bilden dock).
Jag har en till bild som jag tagit idag faktiskt, det är de två småtjejerna som trängs i ett litet finkbo.
Kanske inte sovande.. men Kassler gäspar i alla fall stort!
Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr
Jag hittade lite gamla bilder.. Den första här är på Ivan, Liten och Tetris, alla killarna är i råtthimlen nu. Men visst sover de gott tillsammans?
Portfolio på Flickr
Och här har Ivan sin alldeles speciella sovstil (ibland var det skönt att lägga sig på huvudet också):
Portfolio på Flickr
Och till sist en bild på Liten, även om han inte sover så har han ju iaf bäddat ner sig ordentligt ;)
Portfolio på Flickr

haha skön bild på Kassler ;P

underbara sötnosar! ^_^

Hmmm, den här killen sover och vädrar samtidigt de nedre regionerna…

Jag lyfter på en kudde och hittar dethär… =)
Portfolio på Flickr

Kan inte motstå att skicka en till bild, mina sötnosar sover ofta…
Här har Albin somnat halvvägs in i kartongkojan…

Helsöt ju! Man kan ju fråga sig vad råttan drömmer om : ))

jag har inget kort på när han sover eller vilar. men han vilar nu. fast nu kan jag inte ta nåt kort. för han ligger i en igenspikad kista. den sista vilan.

naken råttor

Vilka underbara bilder. :)
Jag lyckas aldrig ta några sovbilder för mina råttor vaknar alltid när jag kommer fram med kameran.
Beckah82, har du hjul till dina råttor? 
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
Tja, det beror på hur man ser det :-) buren är köpt begagnad och hjulet som följde med har jag monterat på burväggen och låst med buntband så, ja där finns ett hjul men det snurrar inte utan fungerar endast som en rolig och annorlunda klätterställning och sovhylla.
Idag blev hjulet dessutom klätt i tyg så nu har det blivit en koja av det hela :-)
- hihi, Beckah82. Det ser inte skönt ut så som dom sover, himlans gulligt (;
Min blogg: fiiiyah.blogg.se
Här bor jag: stallstenvik.blogg.se
#26 vilken fin säng du har :)
hur gör man den?
å så söta bilder! ja tror jag dör 
har inte så många sovbilder, men här e iaf min nya nakenfis helt slut på .. somnade i nacken när jag satt vid datorn. mjukare får man leta efter ^_^
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
kanske lite tråkig sovbild med tanke på era bidrag, men den e söt iaf :)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
en gång somnade min jack i min tröj ärm. han såg jätte söt ut! tyvär harjag ej nån bild…

… så ramlar man omkull. *suck* nä, jag ORKAR bara inte flytta på mig. Det här var ju rätt skönt förresten..
dalton sover lite iaf:P
#86 va sinnessjukt söta dom va!! :)
#87 Verkligen!

Åhh allas råttor är såå sööta! :D <3
#94,95 , awww , jag vill också ha en ;P
#96 hihi ja han är för go :D
så söta så man dör asså hih
Sluta lägga upp bebisbilder! Jag blir sjuk! >.<
;)
Pst: Den här tråden är läst 1200 gånger!!! :O

#102 ooj! 1200 ggr! haha xD
Nixon slappar på sitt favoritställe röret…
Portfolio på Flickr
När han var yngre (och mindre) kunde han med fördel sova och vakna med frukost på sängen…
Portfolio på Flickr
Eller så kan man somna under någons rumpa… Kasslers huvud används som sittkudde av Fender.
Portfolio på Flickr
#106 haha vilken söt bild:)
He he.. ja de brukar vara stilen "men-jag-blir-ju-inte-bra-på-kort" så fort man bemödar sig med att asa fram kameran för att föreviga deras söthet.. på två microsekunder är de hur pigga som helst och har helt glömt bort hur gott de hade för en sekund sen när de sov så fint..
Portfolio på Flickr
#108. Hemma brukar vi försöka med alla möjliga knep för att de inte ska vakna, för de har ett sjätte sinne när det kommer till kameror. Vi försöker tassa fram så tysta som möjligt, men då går det inte. Så då försöker vi prata som vanligt med vanliga röster:
"Jahadu, vad säger du, ska vi ta kort på råttorna?"
"Nejnej, vem skulle komma på en sådan idé"
"Nej, sant vi bara stryker lite här runt råttburen"
"Iiiingenting på gång hääär!"
*sliter fram kameran*
*råttorna vaknar*
Har vi ingen kamera så kan man titta på dem i timmar utan att de vaknar. Kinkiga små kräk som inte vill vara med på bild.

#114 hahaha vilken go mage :D

#114 vilken mysmage
Pussvänlig!!

#31 fööööt söt :D

Jag vet inte hur söta dom är när dom sover såhär men roliga är dom. :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
den här bilden med råttan i himmelssäng är ju bara för söt, från inlägg #26 av agnesius

Jag gillade också himmelsängen.. ^^, Synd att mina skulle tugga upp en sån.. *morr*

# 124 Aah, råttboll! Så sött! Måste (konstigt nog) vara skönt att sova på huvudet ;)
Portfolio på Flickr