Råttvakt sökes i Halland
Hej! Åker på en veckas semester i slutet av juni och undrar om det finns någon råttvan person som kan tänka sig vilja hjälpa oss. Skulle önska någon som kan hjälpa oss få råttorna att känna sig mer trygga. Förstår att det är bäst att göra det i deras egna miljö. Men just nu känns det som vi testat allt. Och innan vi ger upp så VILL jag ha testat allt. Blir otroligt tacksam för hjälp. Vi bor i Varberg.
Om du skulle kunna lämna i sthlm, kanske åker förbi på din semester? Så kan jag ta emot. Jag tar dock endast emot djur från uppfödare nu för det blir så krångligt med smittorisken. Är noggrann annars också men om det är zoodjur kan jag inte ens ha dem i samma rum.
Tack så jättemycket för erbjudandet men vi ska inte åt det hållet alls. Sen så är detta (tyvärr) inte råttor från uppfödare. Jobbigt att vara efterklok när det gäller det.
Hej! Jag skulle kunna ställa upp som råttvakt om du inte tycker Borås är för långt!
Borås hade kunnat funka. Har du egna råttor? Våra råttor är tyvärr inte särskilt sociala….än. Vi har kämpat. De är ca 1 år och hanar. Båda har enveten klåda som veterinären sa (efter grundlig undersökning) antagligen beror på stress. Den ena råttan är dominant och har bitit sin bror och även oss (ett bra tag sen nu och jag tror han hoppades det var godis) Annars så är dem väldigt söta ;) Hörs gärna på telefon, om du fortfarande är intresserad, så jag känner mig trygg med vart de hamnar mm :)
Har inga råttor just nu. Haft flertal råttor under åren. Hemma nästan 24/7 så tar tid att lägga! ;)
Låter kanon! Kan höras mer över mail. me76on@hotmail.com