Omplacering 4 fina pojkar
Dessa fina killar omplaceras via Djurskyddet Kristinehamn. De behöver hem så fort som möjligt! De räddades från att bli ihjälslagna. Bilderna är på Sixten o Trull. Tripp, Trapp o Trull är viltfärgade.
4 råttkillar söker nytt hem. De heter Sixten, Tripp, Trapp och Trull. Tripp, Trapp och Trull är väldigt lika varandra. Åldern är osäker, men troligtvis är Sixten yngre än de övriga killarna. Tripp, Trapp och Trull är gissningsvis någonstans mellan 7-10 månader och Sixten ett par månader yngre. Det är en välfungerande flock och det är Trull som bestämmer. Trots att de är vana att gå mycket lösa i sitt rum så har de i stort sett inte bitit på något. Inte riktigt handtama, men det borde inte vara något problem. De är väldigt nyfikna. De finns den närmaste tiden i sitt nuvarande hem men kommer snart att flytta till jourhem. Vid intresse kontakta: 0762 979537 (Kristina) eller
Mariette 0730795758
Hur har det gått för dessa råttor?
Jo, de har fått ett jättfint hem! Ber verkligen om ursäkt att jag inte skrivit det tidigare, trodde jag hade gjort det på de ställen där jag lagt ut annoner.