Råttor iFokus

Råttor

Etikett: bilder-videor
Läst 645 ggr
Tosca
0

Skön stil på råttan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan bara inte låta bli att lägga upp en bild på min Fender när han slappar i ett av rören. Jag har aldrig sett honom ligga så innan eller efter, om det är skönt vet jag inte (men det ser ju ut så) och hur han kom dit har jag absoult ingen aning om.

Men men, visst har han skön stil?

//Tosca och den vite

Fotograf, styrman, råttmor och illustratör
Portfolio på Flickr

Bima
0

Hahaha vilken under bild och sicken stil han har. *s*

ThereseW
0

Det så himla skönt ut :)

Meeko
0

hahah ;)

sen undrar jag var du har köpt den där röret han ligger i?

AnnaL
0

*asg*

Haha, jag skrattar så jag får magknip! :D Får jag göra det till bakgrundsbild i windows? :D

Tosca
0

Absolut absolut, lite mer uppmärksamhet blir bara Feder glad av!

Portfolio på Flickr

Tosca
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Btw.. röret ja. Det ingick när jag köpte en komplett råttbur på Hornbach för ett och ett halvt år sedan, lägger upp en bild på hur hela buren ser ut. Råttorna tycker att det är riktigt kul att raca upp och ner i röret, det andra kortare röret är mer bekvämt att sova i.

Portfolio på Flickr

Meeko
0

tosca: ah okey för jag är på jakt efter ett sådant rör.. :D

rattmamman
0

Jag har en likadan bur och rören uppskattas verkligen. Du funderade på hur han kunde hamna så. Kan han ha somnat och "glidit" ner? Inte för det spelar någon roll… Han är jättesöt!

Tosca
0

Kan mycket väl vara så, inte för att min Fender är den smidigaste råttan. Kan tänka mig att det varit någon form av kiv i nedre regionen av röret och att Fender helt sonika blivit omkullputtad på rygg i röret och sedan tckt att det var en ganska bekväm position. ; )

Portfolio på Flickr

Kottiz
0

haha sött :)

Sheriin
0

Kan han inte ha krypit in i röret och sen vänt sig om med hjälp av väggarna då?

bejtedejte
0

Vilken underbar bild! Älskar goa råttmagar! :)

Rören tillverkas av ferplast och finns för djuraffärer att beställa hem från dogman och imazo om jag inte har helt fel för mig. De säljs som "illertillbehör". Så djuraffären ska kunna beställa hem dem. :)

dreamiz
0

Gu så gulligt! Min Dodge brukar klämma sig in bakom huset o ibland ligger han ungefär så som din pojk, ibland mer på sidan. Har inte lyckats få nåt kort men ibland har jag undrar hur han kan tycka det är skönt för det ser mest trångt ut. Men han ligger ofta där trots att han har många ställen att välja på så han måste ju gilla det. Glad