Vill köpa råtta/råttor..
Hejsan, Har redan råttor, men vill ha flera. (:
Jag vill ha från uppfödare, el. iallfall råttor med Stamtavla,. Skulle vara kul om dom var reggade i srs, så man kunde tävla agility med dom och så (: För mej är det viktigt att dom är stora . alltså Väger mkt! , Annars så spelar färgen inte någon större roll. Det spelar heller igen roll om det är han el. hon råtta. Eftersom jag har båda..
Det är ingen ide att ni säger "Kolla srs hemsida" , För jag fattar absolut igenting om sånnt.. X') .. , Så jag undrar om ni kan ge mej en länk till en hemsida (Någon som föder upp råttor).., Eller. om kanske någon här har en el. flera bebisar till salu!?..
Undrar också vad priset är på en råtta som har stam. Har hört att det ligger på uppåt 500? (:

-PUTT-
Först vill jag bara säga att vill man ha en bra råtta får man anstränga sig lite, ringa runt till uppfödare osv. Man får dom inte serverade på silverfat
Vad menar du att du inte förstår av SRS hemsida? Där finns uppfödarnas telefonnummer och det är bara att ringa!
Sedan undrar jag vad du menar med "råtta som har stam"? Menar du att du vill veta föräldrar och annan släkt? För en stamtavla ger inte automatiskt en bra sällskapsråtta, samtidigt som en råtta utan stam kan vara underbar
Så gå på råttans personlighet framför stam!

Mvh Stephanie 

Hm.. har för mig att jag såg din Nisse på annons igår. Varför ska du sälja honom? *nyfiken*
Men hallå blindstyre!!!
Överst på startsidan finns en artikel med lista över de uppfödare som finns i Sverige. Jag gjorde den för att hjälpa folk med dessa frågor…
men försökte inte du sälja en av dom råttor du ville ha färgbenämning på?
≧◔◡◔≦

Priset på en uppfödarråtta brukar ligga på 200-300 kr ungefär…