Bur med massa tillbehör ges bort
Bur i Hallstahammar (utanför Västerås) bortskänkes mot upphämtning :)
Jättefin bur med massa tillbehör om man önskar det (sputnik, rör, någon hängmatta, krokar, hyllplan, bajslåda mm). Inklusive "transportburen" som står uppepå den stora buren.
Det fattas dock en klämma som man fäster burgallret mot burbotten med. Jag fick inte med den när jag köpte buren och har klarat mig bra utan den.
Åh vad jag önska att jag bodde närmre, men känns lite väl långt att åka från Halmstad. Den hittar nog nytt hem ganska snabbt 🙂
#1 Åh, tråkigt!
Ja, det hoppas jag. Vi ska flytta nämligen och eftersom vi nu skaffat hund (som är råttjägare i blodet) så blir det nog inte många råttor på ett långt tag framöver, tyvärr!
zickan bor i Västerås har jag för mig.. Hon har ju uppfödning så där behövs nog ofta burar o inredning. Hoppas att hon ser detta snart 😊 Jo då förstår jag att du vill bli av med det. Tråkigt att det inte funkar med hunden, är ju så underbart med dessa långsvansar
Vad är måtten på buren?
Jag är interesserad av buren och hur länge kan du hålla den kvar? Vi kan tidigast komma tidigast vid halv fyra på lördagen 16/4
Jag kan hämta i dag eller i morgon
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#4 det är först till kvarn tyvärr, men har ingen plockat upp den så meddelar jag dig innan den 16/4 Den är ca 1 meter bred, kanske 55 djup och 110-120 hög.
Skickar pm!
Råttor, råttor och lite mer råttor!
Nu får jag meddela att både buren och tillbehören är hämtade! Om det passar så kanske tråden kan tas bort så inte någon tror att den finns kvar?