Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1379 ggr
[Hästhoven]
0

(K) Råttor/Råtta

Köpes: 1-2 råttor, gärna honor, men hane kan eventuellt också gå bra.

Önskade färger: Gärna ljusare färger, vita, eller vit med inslag av grått, ljusare brun, blå m.m. Ogärna svart. 

Önskad ålder: Från unge & uppåt, ingen specifik ålder. 

Annat som är önskvärt: Ser gärna att uppfödaren eller personen som haft råttorna/råttan har pysslat om råttan/råttorna så de iallafall är hyfsat tam, Vill inte ha någon skygg & aggressiv råtta, utan är enbart intresserad av djur med bra temperament. Är främst intresserad av den större varianten. 

Pris: Jag kan betala mellan 0-150 kr per råtta, eventuellt mer beroende på utseende & mentalitet. 

Vart i Sverige? : Gärna i Västerbotten, Norrbotten eller Västernorrlands län.

Bra att veta om mig (köparen): 

Jag har råttvana sedan tidigare, har ägt råttor innan & har erfarenheter. Är en stor djurälskare & utbildar mig till djursjukvårdare inom djurens hälsa & sjukvård. 

Råttorna kommer bli ompysslad flera gånger om dagen, kommer få springa lös i sovrummet minst 1 gång per dag & kommer få massvis med kärlek & omsorg.

PetQueen
1

Du vet säkert det här, men ifall du inte ha några råttor just nu så måste du köpa minst 2 :)

🐶 Djur är det bästa som finns 🐱

[Hästhoven]
0

#1: ja det vet jag :-)

Ph77
0

Hej. Vi har riktigt mysiga ungar som är leveransklara nu. Dock finns de i Sthlm. Liljekonvaljens Råttor på FB eller meddelande här för närmare info :)

ph77

Inlägget är låst för nya kommentarer