Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1713 ggr
sextiosju
1

Omplacering av en hona i GBG

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Min systerdotter har kommit till förnuft när det gäller en råtthona som hon har haft sen i sommras som inte längre kan ge den tid hon behovet. Nellie heter råttan och hon är ungefär 1 år, min syster har inte direkt någon koll. Hon är tyvärr ensam just nu. Hon är svart och vit, van vid människor men har en tendens att nafsa på fingrar, älskar att ligga i sin hängmatta. Någon vänliga människa här som känner att de kan ge henne mer tid och sällskap än min systers familj har gett henne? De bor i olofstorp lite utanför Göteborg, jag sköter kontakten här endast pga att min syster inte hinner och jag vill att Nellie ska få det bättre så snart som möjligt. Några frågor så hör bara av er! Min mail; frida.em.a@gmail.com Tack!

Minoth
2

min mamma bor i olofstorp ifall du behöver hjälp med något någon gång. Hon åker till både malmö och jönköping då och då om transport dit skulle behövas.

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

sextiosju
0

#1 Vilket sammanträffande då det är i olofstorp som min syster bor! Tack för det, verkligen jättesnällt, hoppas bara någon vill ta hand om Nellie nu.

[Sagasvan]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

jag vill det 😂

[Sagasvan]
0

ring mej 46769139920

[Sagasvan]
0

jag kan ta kort på mina råttor

[Sagasvan]
0

jag kan inte maila dig för att min dator är trasig stå om du skulle kunna ringa mig och sega om jag får/köpa henne och om inte skriv på denna tråd i så fall😊🙂😛😂😃😉😃

[Sagasvan]
0

jag behöver hjälp med att få hon till tierp

[Sagasvan]
0

detta är en fråga men jag kan betala en tåg biljet till Tierp för dig så du kan komma och lämna hon eller så åker vi hälften så ses vi mitt i mellan tierp och olofstorp

välj du

[Sagasvan]
0

snälla svara

[Sagasvan]
0

ring mej

Disa2000
1

Alla de inläggen du kommenterar om råttor till salu är ganska gamla. Vissa ett helt år. Sagasvan. Tror inte att råttorna fortfarande är till salu efter ett år.

[Sagasvan]
0

nej men vart ska jag hitta en rått hona som ska omplaceras??????😡💣

[mitzylinnea]
1

Hjälper knappast att du blir arg, finns det inga råttor till omplacering finns det inga. Om du är så ung kanske dina föräldrar kan hjälpa dig att leta?

[Sagasvan]
0

Ja dom gör det men dom letar inte här och här finns det sååå många att köpa men dom är ju typ redan döda för att det är så många år sedan och alla är så trevliga Här

[Sagasvan]
0
[Sagasvan]
0

kan du snälla hjälpa mig jag har leta efter en hona som jag kan köpa 😢

Kalli
1

#16: Hur många honor har du nu då och var har du hittat dem?

lollynonna
1

Och sedan sagasvan är det förbjudet att ta andras bilder, som du har gjort i #3. Sedan behöver du inte skriva i alla trådar du hittar, utan om det kommer upp en ny tråd?🙂

// Linah 

Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
SolGerbilsidanSol

[Sagasvan]
0

förlåt jag visste inte det😇😕