Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 681 ggr
fiiiyah
0

(S) Royal Suite 95 Vit

Royal Suite Deluxe. Själva delen där djuren bor är 95x63x120 men med benen inräknat är den ca 160cm hög. Denna bur är vitmålad, och jag har lagt ner mycket tid och pengar på själva målningen. Plockade isär hela buren och målade med Hammerite hammarlack, 3 lager. På tal om att plocka isär buren så är det inget jag kommer göra igen, så buren säljs enbart monterad (och var glada för det, ni vill inte montera ihop den). Den är i gott skick. Har aldrig duschat av den eller så utan har alltid kört med piss off/vatten på papper/trasa så det finns ingen rost på den. Plastlådorna som hör till är också i väldigt gott skick. Inga hål. Som man kan se på den ena bilden finns lite smårepor i den vita lacken som blivit till när jag varit lite för hårdhänt med diverse inredning… Är det något man stör sig på går det ju att dutta i med lite färg. Har även en hel drööös med tillbehör. Det är bland annat några sputnikar, hus, hängmattor, lådor.

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

fiiiyah
0

Har bilder, får inte in dessa via mobilen just nu men kan maila om man vill se :)

zickan
1

Finns var och pris?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

fiiiyah
0

Äsch råkade visst klippa av det sista av texten! Finns i Gävle och priset är 1500:- och då får man ta hur mycket tillbehör man vill och gärna mina extraburar… Är en som skrivit än så länge :)

zickan
0

maah- synd jag inte visste i lördags. då hade jag transport till västerås. 
Har transport till västerås igen. dock om en månad. 
Lyckas jag lösa nån som kan köra så tar jag allt om det är kvar då.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

fiiiyah
1

Buren är såld idag! :)

Inlägget är låst för nya kommentarer