Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1077 ggr
Terato
0

S: Royal Suite och Zeno 2

Royal Suite, Hammarlack och Zeno 2

Hej råttfolk!

Jag säljer nu min Royal Suite. Hade tänkt slipa och hammarlacka den men inser mitt i husrenoveringen att jag pallar inte med det just nu. Bilden är en produktbild från Savic, min bur är isärplockad. Rostig och med en skada på övre plastbotten (kan bifoga lite fler bilder i den här tråden).  Kan även skicka med svart hammarlack + rostskydd om intresse finns. 1000 :-

Säljer även två stycken Zeno 2-burar i toppskick. 600 :- per bur.

Burarna finns i Valbo utanför Gävle.

Burarna hämtas hos oss i Valbo, skickas ej. Kan ev. köra burarna till Sandviken eller Gävle mot en extra kostnad om du inte har möjlighet att hämta. Vill inte bli bombad med mail om att jag ska köra buren till Kiruna, tack. :)

Se min annons på Blocket för kontaktsätt, jag är sällan aktiv här på RiF. (Ja, jag vet att jag skrivit fel i rubriken i artikeln men det är alltså Zeno 2 och inte Freddy 2).

http://www.blocket.se/gavleborg/Savic_Royal_Suite___2_st_Savic_Freddy_2_64557831.htm?ca=5&w=1&last=1

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Terato
0

Jag ska ner till Hallstavik på lördag och ev. blir det en tripp till Västerås snart så på den sträckan KAN det finnas möjlighet att frakta om smidig överlämning kan lösas.

teratos.r8or.se

zickan
0

Tycker mitt konto att kommande lön är snäll mot mig. Så gör det inget om du stället rs buren hör hemma ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Terato
0

Burarna är sålda! :)

teratos.r8or.se