Rita era råttor
Hejsan! Sitter i saknaden av mina råttor som gick bort för 1 år sedan och tittar igenom lite bilder. Jag tycker om att sitta och skissa av råttor och har gjort det en del med mina egna. En av dem kan ni se nedanför, som jag gjorde idag. Men för att variera lite så skulle jag gärna få ta del av några av era bilder och rita era råttor. Resultatet lägger jag såklart upp här sedan. Visst kan jag bara ta en random bild och inspireras av, men jag tycker det är roligt att veta vilken råtta det är man ritar, och få lite karaktärsdrag. Jag gjorde samma sak för några år sedan. Men hade ganska lite tid då, nu har jag mer tid. Så kort och gott. Om ni skulle vilja lägga upp en bild här som jag skulle kunna få rita av så vore det väldigt roligt. Bilden jag ritat idag är på min kära Kickan. Observera att jag inte är i närheten av något proffs. Utan att jag bara gör det för skojs skull:)
Mvh RåttanElin 
Kickan<3Strumpan <3 Flisan <3
Du får gärna rita av mina två fisar. <3
Chaos, den svarta är en myspojke. Mammas pojke kan man väl kalla honom. Ligger gärna på rygg i händerna. Pussas mycket och är allmänt en trevlig råtta. Lite spring i benen, men inte så värst längre ^^
Miffo, Den "beiga" är också en mamma gris, mycket mer spring i benen på honom dock. Men springer bort till gallret och pussar på händer som en galning när man säger godmorgon. Han ÄÄÄÄÄLSKAR all mat och äter som en häst. :')
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Vilka extremt fina teckningar!
Med vänliga hälsningar, Apportbocken
Hoppas du får en härlig dag! 😃
#5 Tack så mycket! #2 mitzylinnea, har börjat med en av dina fina grabbar:)
Mvh RåttanElin 
Åh vad fina! :D Tack så mycket! c:
Hälsningar, Missan och djuren! ❤️
Sajtvärd för Border Collie iFokus
Vad roligt! Du är jätteduktig! :)
Lilla Dobby! Så fin <3
Gud vad duktig du är på att rita alltså! Jag önskar att jag kunde rita sådär! Är du självlärd eller? 😮
Jag återkommer när jag har något bättre att skriva.
#8 #9 #12 Tack så mycket! #9 Har börjat skissa lite på fina Bianca:) Vad roligt att så många vill dela med sig med sina råttor. Superkul!
Mvh RåttanElin 
#15 Jättefina teckningar! :D
Nu blev jag lite inspirerad själv, har tyvärr inga bra bilder på mina. Är det okej om jag också försöker mig på någon av dessa?
Om du har tid så skulle du väldigt gärna få rita av min gottegris Natasha